Bekijk bijlage 185938Goedemorgen Forumleden, al een tijdje zit ik me rot zoeken op het volgende:
Ik heb een Excel (Excel 2007) van 3 sheets met data 's (onderhoudsitems). Op de 4de sheet ("OVERZICHT + INPUT") wil ik een (zoals de titel al zegt) een overzichtstabel maken waarin ik de data 's van de andere pagina's, op basis van activiteit of code of periode, worden weergegeven. Het is ook de bedoeling als ik iets van de data 's wijzig, deze ook automatisch op de andere pagina's wordt aangepast.
LET WEL: deze tabellen heb ik vereenvoudigd want de oorspronkelijk tabel (1tabel) was super groot en er schuilt ook het probleem dat dezelfde activeiten terug komen in een andere "code" dus als ik een activiteit verander dan zou (als het mogelijk is) deze autom. moeten worden gewijzigd op andere sheets.
* Heeft iemand hier ervaring mee (mag ook macro zijn)?
OF
* heeft iemand een voorbeeld bestand (template) waar ik deze bepaalde criteria kan uithalen?
In bijlage een voorbeeld bestandje.
Alvast bedankt wie kan helpen
greets
G.
Ik heb een Excel (Excel 2007) van 3 sheets met data 's (onderhoudsitems). Op de 4de sheet ("OVERZICHT + INPUT") wil ik een (zoals de titel al zegt) een overzichtstabel maken waarin ik de data 's van de andere pagina's, op basis van activiteit of code of periode, worden weergegeven. Het is ook de bedoeling als ik iets van de data 's wijzig, deze ook automatisch op de andere pagina's wordt aangepast.
LET WEL: deze tabellen heb ik vereenvoudigd want de oorspronkelijk tabel (1tabel) was super groot en er schuilt ook het probleem dat dezelfde activeiten terug komen in een andere "code" dus als ik een activiteit verander dan zou (als het mogelijk is) deze autom. moeten worden gewijzigd op andere sheets.
* Heeft iemand hier ervaring mee (mag ook macro zijn)?
OF
* heeft iemand een voorbeeld bestand (template) waar ik deze bepaalde criteria kan uithalen?
In bijlage een voorbeeld bestandje.
Alvast bedankt wie kan helpen
greets
G.
Laatst bewerkt: