Goedendag,
Ik heb een vraag en wel de volgende.
Ik heb een aantal opdrachtgevers (op dit moment ca. 45) die allemaal verschillende diensten afnemen (de één neemt bijvoorbeeld twee diensten af en de ander bijvoorbeeld 7 diensten). En door de jaren heen zijn de kosten van die verschillende diensten ook bij iedereen anders.
Nu ben ik al een tijdje op zoek naar een soort van dashboard/overzicht waarbij ik per opdrachtgever aan kan geven welke diensten zij afnemen (bijv. via een checkbox) en wat de daarbij behorende prijzen zijn.
Ik was al eens gestart met wat dropdownmenu's en checkboxen, maar mijn kennis van Excel is echt nog te beperkt kom ik achter.
Is er iemand die wellicht een soort van opzet heeft of die mij in de goede richting kan sturen om een dergelijk overzicht op zetten?
Alvast dank voor jullie tips/input.
Gr. Ron
Ik heb een vraag en wel de volgende.
Ik heb een aantal opdrachtgevers (op dit moment ca. 45) die allemaal verschillende diensten afnemen (de één neemt bijvoorbeeld twee diensten af en de ander bijvoorbeeld 7 diensten). En door de jaren heen zijn de kosten van die verschillende diensten ook bij iedereen anders.
Nu ben ik al een tijdje op zoek naar een soort van dashboard/overzicht waarbij ik per opdrachtgever aan kan geven welke diensten zij afnemen (bijv. via een checkbox) en wat de daarbij behorende prijzen zijn.
Ik was al eens gestart met wat dropdownmenu's en checkboxen, maar mijn kennis van Excel is echt nog te beperkt kom ik achter.
Is er iemand die wellicht een soort van opzet heeft of die mij in de goede richting kan sturen om een dergelijk overzicht op zetten?
Alvast dank voor jullie tips/input.
Gr. Ron