• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Overzicht klanten die verschillende diensten afnemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

RLANG

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2016
Berichten
12
Goedendag,

Ik heb een vraag en wel de volgende.

Ik heb een aantal opdrachtgevers (op dit moment ca. 45) die allemaal verschillende diensten afnemen (de één neemt bijvoorbeeld twee diensten af en de ander bijvoorbeeld 7 diensten). En door de jaren heen zijn de kosten van die verschillende diensten ook bij iedereen anders.
Nu ben ik al een tijdje op zoek naar een soort van dashboard/overzicht waarbij ik per opdrachtgever aan kan geven welke diensten zij afnemen (bijv. via een checkbox) en wat de daarbij behorende prijzen zijn.

Ik was al eens gestart met wat dropdownmenu's en checkboxen, maar mijn kennis van Excel is echt nog te beperkt kom ik achter.

Is er iemand die wellicht een soort van opzet heeft of die mij in de goede richting kan sturen om een dergelijk overzicht op zetten?

Alvast dank voor jullie tips/input.

Gr. Ron
 
Zonder voorbeeld bestand zelf maar even snel iets in elkaar gezet, het nieuwe jaar maar even goed beginnen.
Volgende keer graag een excelbestandje plaatsen, dat maakt alles een stuk eenvoudiger en voorkomt spraakverwarring.
 

Bijlagen

  • Dashboard1.xlsm
    10,6 KB · Weergaven: 19
Dank je wel.
Zoiets bedoel ik inderdaad. Daar kan ik wel op voorborduren denk ik/hoop ik.

Inderdaad was het goed geweest als ik een voorbeeldbestandje had meegestuurd. Bij een volgende keer zal ik dat zeker doen.
Dank voor je reactie!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan