MeltedForest
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 sep 2008
ik heb op het eerste tabblad patientgegevens staan, op het derde tabblad heb ik berekeningen staan met aantal dagen dat een patiënt er is e.d.
Ik moet met code op een andere tab een maandoverzicht kunnen laten zien, maar ik heb geen idee hoe of wat...
Het begin is in ieder geval om de gegevens in het eerste tab na een x aantal dagen (laten we 3 zeggen) automatisch te laten verplaatsen naar het maandoverzicht tab.
Ik weet alleen niet hoe.. ik het aan moet pakken. Zie het voorbeeldbestand
Dit moet er gebeuren:
Misschien is die tweede wens van mij een beetje veel werk op het eerste gezicht, ik ben er zelf ook al mee bezig. Het eerste punt is dus eerst even prio, het tweede punt kan daarna.
Edit: bijlage
Ik moet met code op een andere tab een maandoverzicht kunnen laten zien, maar ik heb geen idee hoe of wat...
Het begin is in ieder geval om de gegevens in het eerste tab na een x aantal dagen (laten we 3 zeggen) automatisch te laten verplaatsen naar het maandoverzicht tab.
Ik weet alleen niet hoe.. ik het aan moet pakken. Zie het voorbeeldbestand

Dit moet er gebeuren:
- 3 dagen na ontslag verplaatst de regel met die patientgegevens naar het tabblad 'maandoverzicht'. Dus een patiënt die 19-11 ontslagen is wordt 22-11 naar het archief verplaatst.
- In het 'maandoverzicht' tabblad moet er een maand + jaar gekozen kunnen worden om alle patiënten weer op te vragen en dan totalen en gemiddelde weer te geven. (aantal dagen tussen de data). Dus bijv. patiënt y heeft 3 dagen gelegen en patient z 5, dan komt er onderaan het overzicht: Gemiddelde ligduur: 4 dagen.
Misschien is die tweede wens van mij een beetje veel werk op het eerste gezicht, ik ben er zelf ook al mee bezig. Het eerste punt is dus eerst even prio, het tweede punt kan daarna.
Edit: bijlage

Laatst bewerkt: