• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Overzicht planning

Status
Niet open voor verdere reacties.

HammerJohn

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2016
Ik heb een planning overzicht van voertuigen, alleen ik krijg in mijn overzicht maar 1x een tijd.
Om 8:30 heb ik zowel BUS 1 als 2 gepland voor verschillende afspraken, ik zou graag beide regels
zien in het overzicht.
Het gaat om het overzicht in Dagplanning blauw witte tabel???

Met 1 BUS werkt alles goed, en op niet dezelfde tijden zie ik ook BUS 2 alleen als beide afspraken
op dezelfde tijd zijn zie ik er maar 1.

Kan iemand mij helpen om dat op te lossen.....

Bijlagen

Je hebt maar 1 regel gereserveerd voor elke tijd.
Dus er is geen plaats voor bus nr 2
Upload een bestandje zonder formules maar handmatig ingevuld hoe je dit had voorgesteld.

handmatig

Ik heb alleen het blauw/witte gedeelte handmatig ingevuld.....met wat in gebeurtenissen staat.
Het is niet van belang of bus1 of bus2 of die op de eerste of 2e regel staat, zou echt niet weten hoe dit te doen....
Datum is gehaald uit B2 dus als in gebeurtenissen datum gelijk is aan datum B2 dagplanning wil ik ze zien in

dagplanning.....hier maak ik een lijst van die ik naar afdeling stuur, zodat hij het overzicht heeft

Alvast bedankt
John

Bijlagen

Met behulp van 2 hulpkolommen en onder de voorwaarde dat er slechts 2 bussen op dezelfde tijd vertrekken ben ik tot deze oplossing gekomen.

Bijlagen

Hier nog een VBA oplossing. Ik heb de volgorde van je tabel op tabblad 2 wel aangepast voor gebruiksgemak.
Als je nu een dag/maand/jaar wijzigt, zal de planning verversen bij de dagplanning.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan