• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Overzicht vakantiedagen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Krist
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Krist

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2002
Hallo,

In sharepoint heb ik een map met alle uurfiches van het personeel.
Elke uurfiche heeft een tabblad 'Jaaroverzicht' met de verlofdagen.
Ik wil nu, in dezelfde map een overzicht maken per maand van al het personeel die verlof neemt, nam.
In kolom zet ik de naam van het personeelslid. In de daaropvolgende kolommen wil ik de link naar de uurfiche plaatsen. Ik zou een dynamische link willen zodat ik enkel de naam moet intikken. Ik gebruikte onderstaande, waar cel C$21verwijst naar 1 mei op de uurfiche... Ik dacht dat het gelukt was, maar als ik op werkmapkoppelingen op vernieuwen klikte was, lukt het niet meer.
Wat doe ik fout? Zie bijlage...
Alvast dank
Krist

=INDIRECT(TEKST.SAMENVOEGEN("'https://aaa.sharepoint.com/sites/AAA/Gedeelde documenten/Uurfiches/2024/[2024 Uurfichevakantieaanvraag&Vervoer - ";$A$4;".xlsm]jaarkalender'!C$21"))

Bijlagen

Als ik he goed begrijp heeft elke werknemer een apart bestand in een map die dan ook nog eens deel uitmaakt van een andere map? Waarom stel je niet alles op 1 blad, dan moet je niets elders gaan zoeken.

Elke werknemer heeft één persoonlijk bestand, geen map. Alle bestanden staan in één map. In dezelfde map zou dan ook het overzichtsbestand staan...

Haal deze map waar alle bestanden in staan d.m.v. power query uit de betreffende SharePoint.
Dan daar je plasje over doen en klaar is Krist.
In het begin behoeft dat iets werk zoals je het hebben wilt maar hierna ben je binnen luttele minuten klaar voor wat je wilt hebben.
Onderstaand een van de vele voorbeeldjes.
Om deze inhoud te bekijken, hebben we jouw toestemming nodig om cookies van derden te gebruiken.
Voor meer gedetailleerde informatie, zie onze cookiespagina.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan