• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Overzicht vakantiekaarten - hulpvraag

Helena1987

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2015
Goedemiddag
Hopelijk ben ik hier aan het juiste adres!
Ik heb een document, met per medewerker een vakantiekaart.
Om het overzicht te bewaren, zou ik op 1 tabblad het volledige overzicht van alle medewerkers moeten hebben (met verwijzing naar hun effectieve vakantiekaarten).
Ik werd hier ooit al is met een dergelijke vraag geholpen, met de formule indirect, maar ik geraak er niet meer.
Idealiter krijg ik op het tabblad 'Overz.' in kolom A de naam van de tabbladen, in kolom B de volledige naam (die wordt gehaald uit hun persoonlijke tabblad cel C2) en dan vanaf kolom C horizontaal alle maanden / dagen. Prinstscreen van gelijkaardig voorbeeld toegevoegd. Alvast hartelijk dank! Indien bijkomende info nodig, laat het gerust weten.

Bijlagen

Waarschijnlijk moet je andersom denken: maak een overzicht van alle medewerkers en hun vakanties in 1 werkblad..
Op basis daarvan kun je per medewerker een 'vakantiekaart' (van papier of karton) maken.
Gebruik Excel niet als een kaartenbak.

Probeer 'admin' eens.. ik krijg de vraag niet om een wachtwoord te geven.. Alvast bedankt!
Bericht automatisch samengevoegd:

Waarschijnlijk moet je andersom denken: maak een overzicht van alle medewerkers en hun vakanties in 1 werkblad..
Op basis daarvan kun je per medewerker een 'vakantiekaart' (van papier of karton) maken.
Gebruik Excel niet als een kaartenbak.
Dankjewel voor je reactie. Het is belangrijk dat elke medewerker zijn eigen vakantiekaart blijft behouden.

Wat SNB bedoelt is dat je beter 1 groot overzicht kunt maken van alle medewerkers en daarna hier 1 werknemer uit filteren.
Dat is een stuk eenvoudiger dan alle medewerkersgegevens samen te voegen tot 1 overzicht.
Dus even omgekeerd denken, is misschien in het begin niet makkelijk maar uiteindelijk kun je er veel meer mee doen.

Terug
Bovenaan Onderaan