overzicht van bestanden in een map

Status
Niet open voor verdere reacties.

livetodie

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2003
Beste mensen,

Een collega van mij werkt met Windows XP en heeft een map, met daarin meer dan 100 bestanden. Nu wil hij een overzicht van die bestanden hebben. Weet 1 van jullie misschien hoe je een duidelijk overzicht kan printen of in bijvoorbeeld een word documentje kan krijgen van al die bestanden?

Alvast hartelijk bedankt,

Livetodie

okey super, ik zal is even kijken of ik eruit kom.

Ik laat het weten waarneer het is opgelost.

Alvast hartelijk bedankt,

Livetodie

ik heb even gekeken naar dat dirprint. opzich een leuk programma. maar waarneer ik bijvoorbeeld de directory gegevens netjes in kollomen moet hebben, kan ik met dat gratis pakketje niks. of ik moet alles 1 voor 1 gaan doen. En mijn baas die wil niet betalen voor zo een programma. Dus ik heb niks aan versie 5. was daarvoor moet je betalen.

Heeft iemand anders misschien een oplossing?

Mijn 2e link ook al bekeken? In die topic worden meerdere programma's genoemd.

ik heb wel even snel gekeken, kga het nu wat aandachtiger bekijken. Weer veel te veel problemen op mijn werk. Bedankt alvast weer.

misschien is print-folder 1.2 wat. want het is namelijk free ware. dus daar ga ik wel even mee stoeien. je hoort het waarneer het gelukt is.

jaaaaaaaaaaa dat print folder 1.2 is helemaal juist. daar kan ik tenminste wat mee, zonder dat we moeten betalen. Heel erg bedankt XP_PC voor je hulp.

Weer een probleempje uit de wereld.

Met vriendelijke groet,

Livetodie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan