overzicht van MP3's maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heren, heren, Excel is een spreadsheet voor rekenwerk. Als je een database wil maken doe dat dan in Acces. Hier kun je veel eenvoudiger en sneller in zoeken. Want als je lijst te groot wordt in Excel wordt hij errrruug onoverzichtelijk. Ik ken iemand die 11.000 cd's in Excel heeft staan daar is werkelijk geen doorkomen aan.
 
Ik wil in ieder geval niet zelf alles intypen.
Dus wel met een of ander programma de mp3's laten scannen en exporteren naar excel of acces. (Eventueel uitprinten).
(Where is it zal ik nog eens proberen)
 
Er zijn genoeg van dit soort programma's. De meesten shareware dus die heb ik vanavond juist voorbij laten gaan.
Ik heb er ooit een gehad die schitterend in elkaar zat.
CD in de cdrom en hup alles in een database. Van de schijf idem dito.
Ik zal het progje wel vergeten zijn destijds toen ik ging formatteren :(
Sinds die tijd zoek ik me suf. Ergens in de freeware zone zit dus een hele mooie of zou het misschien onderdeel kunnen zijn van iets als EAC??
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Elisa
CD in de cdrom en hup alles in een database. Van de schijf idem dito.
Sinds die tijd zoek ik me suf. Ergens in de freeware zone zit dus een hele mooie of zou het misschien onderdeel kunnen zijn van iets als EAC??

Zoals je het omschrijft, lijkt het verdacht veel op "Where is It"
 
Nee, dat komt me niet bekend voor en bovendien schoot me gisteren plotseling te binnen dat het wel eens een onderdeel van een ander prog. kon zijn.
Ik spring n.l. niet zo lichtvaardig met goeie progjes om.
Als het b.v. EAC was had ik kunnen denken: wat moet ik er mee, veel te ingewikkeld. Weg ermee. En dus ook dat onderdeel :(

Heb je een link van WhereIsIt?
 
Alsjeblieft Elisa: Where is it (SHAREWARE)
Deze was het dus niet want ik wil geen shareware.
Tegen de tijd dat je het leuk begint te vinden houdt het op of je moet vet gaan betalen :rolleyes:
 
Zeker 40 heb ik er gedownload en weer weggegooid maar uiteindelijk vond ik het toch weer bij EAC waar het een onderdeel van is.
Werkt ook het makkelijkst ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan