• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Overzicht ziekte medewerkers

Status
Niet open voor verdere reacties.

yvonne0

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2010
Goedemorgen,

Wil iemand mij helpen om vanuit het voorbeeld uiteindelijk op het laatste tabblad "ziekte" een duidelijke opsomming te krijgen van de ziektemeldingen van medewerkers?

Graag een voorbeeld bestandje mee terug :confused:

Groetjes,
YvonneBekijk bijlage Vakantie2015.xlsx

Al aardig!
Het liefst zou ik het ook per maand willen, evt met de data erbij.
Maar dat alles op 1 werkblad staat.
Is dat mogelijk?

Vraag, weet je iets af van draaitabellen?
Zo niet neem dan even de moeite om hier iets meer over te vinden.
Het voordeel is dat je alle gegevens van alle personen in 1 tabel (lijst) stopt en met behulp van een draaitabel kun je alles (of per persoon of per maand) heel snel in beeld krijgen zoals jij het wil.
Gewoon proberen zou ik zeggen en na verloop van tijd naarmate de lijst groter wordt zul je zien dat een draaitabel echt handig is want je kunt bij een nieuw jaar gewoon gegevens blijven toevoegen aan die zelfde lijst.
Ook heb je geen aparte tabbladen nodig per persoon.

Ik ga me hier weer in verdiepen. Tijdens mijn cursus excel voor gevorderden vorig jaar gehad, maar nooit meer iets mee gedaan. Dus .. Ik ga aan de slag ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan