Oyonu

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker35

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2008
Ik werk op dit moment met oyonu webhosting (www.oyonu.com)
Alles ging perfect, altijd heeel snel antwoord, ook via chat van skype.
Sinds vorige week dinsdag 25 nov. reageren ze echter nergens meer op. De site is echter gewoon in de lucht, en ik kan ook gewoon in de ftp.

Wie weet er iets van?

Ik kan nergens er iets over vinden...

Alle manieren al geprobeerd?
De laatste zou toch moeten werken ?!

U kunt contact met ons opnemen via:

* Ons ticketsysteem
* Telefoon: 0610611542

Wordt niet opgenomen. Je krijgt de voicemail direct, of na enige tijd. op voicemail ook no reaction.

Overigens, er wordt een eigen naam genoemd bij de voicemail (Martijn van Maasakkers)

het bedrijf zou in Nieuwe-Niedorp zitten.

Beetje failliet?
Voorzichtig even met de betalingen.

Ja, betalen hoeven we pas over een maand of 10. Maar ik heb wel voor een ander voor 25 euro geregistreerd...

De heer Mijrtijn van Maasakkers van Oyonu is bij ons op kantoor geweest om te praten over aanpassing van de webshop naar een verhuur winkel.
Was geen probleem.Extra kosten 200 euro.Netjes betaald op zijn rekening( €.549.95. 22-10-2008).
Daarna een mail gekregen dat weij de rekening nog niet betaald zouden hebben.
Telefonische contact (enkele met verschillende telefoons,Nummerherkening)leverde de informatie dat hij in het ziekenhuis had gelegen en daarom de webshop nog niet klaar had.Maar hij is niet meer te bereiken,heeft ook het geld niet teruggestort.Martijn reageert niet op de door ingesproken berichten,zodat ons niets anders overblijft dan aangifte te doen bij de politie van oplichting.Wij kunnen wel begrip opbrengen en even wachten als iemand ziek is.Maar dit duurt echt te lang.

Alle manieren al geprobeerd?
De laatste zou toch moeten werken ?!

U kunt contact met ons opnemen via:

* Ons ticketsysteem
* Telefoon: 0610611542

Als u meer weet, wilt u dat dan hier zo snel mogelijk berichten? en, is het handig om ook aangifte te doen, of niet?

@ Damu verhuur:
1x reageren is voldoende.
5x hetzelfde antwoord (met telkens andere quote) is teveel.
Ik heb 4 reakties verwijderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan