P-7801u (laptop aant zoeken)

Status
Niet open voor verdere reacties.

sleepysheepy

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2010
Ik zoek al een tijdje een laptop omdat ik volgend jaar ga studeren, alleen ik wil wel mijn games en nieuwe games kunnen blijven spelen *-*! duss.. dacht ik hieraan sinds ik krap bij kas zit x.x

http://www.digitaltrends.com/produc...nt-reviews/gateway-p-7801u-fx-edition-review/

http://www.digitaltrends.com/produc...way-p-7801u-fx-edition-review/specifications/

heeft mooie videokaart, alleen waar ik nog over twijfel is de processor=/ 2.26ghz is niet zeer snel, zal dit voor problemen zorgen? de prijs is slechts 700euro=)

zit een NVIDIA® GeForce® 9800M GTS in. (1024mb)
harde schijf 320gb
4gb werkgeheugen
batterijduur: 3.3uur

Voor dat geld is het een goede laptop, natuurlijk zijn pc's beter
maar qwa ghz, durf ik er niets over te zeggen ik denk dat het wel meevalt
heb zelf 2.8 ghz

Even voor de goede orde:

Wat bedoel je met: mijn games en nieuwe games

Want een echte game-laptop koop je niet voor dat geld!

idd, Ik zou voor een pc gaan, gamen doe je niet op een laptop vind ik, :confused::evil:

aangezien het gaat om iemand die gaat studeren is een laptop zeker aan te raden boven een pc.

en over gamen op laptops:
Ik zelf speelde games als Cod 4 (mw1) en Assasins creed op een laptop met 1.6gHz Dual en een 256 MB nvidia kaartje. je kan natuurlijk geen super prestaties verwachten van een laptop maar ik heb deze games zeker goed kunnen spelen ( op middel tot lage instellingen uiteraard)

EDIT: ik kan hier niet zo 123 zeggen of het gaat om een videokaart met dedicated geheugen. Dit lijkt mij wel aan te raden aangezien er tog wel op gegamed moet worden

Laatst bewerkt:
Even voor de goede orde:

Wat bedoel je met: mijn games en nieuwe games

Want een echte game-laptop koop je niet voor dat geld!

dat is nu het mooie dat doe je dus wel... als je goed genoeg zoekt lukt dat echt. Kijk maar naar de specificaties en de prijs : 700euro.. nu is het probleem dat ik niet weet waar ik hem kan krijgen:confused: hij wordt op veel sites beschreven maar kan nergens verkoop punt vinden._.

het is een 1e classe video kaart en hij staat hoog aangeschreven (notebookcheck.nl) je kan er games als gta4 en cod modern warfare 2 op spelen.

verder kan ik niet voor een pc gaan want ik ga geregeld (een in 2 weken 200km op en neer naar huis) + ik heb hem ook op school nodig.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan