p.c blijft niet lang "stand-by"

Status
Niet open voor verdere reacties.
maestro12, ehhhh, drivers, daar heb ik wel van gehoord, maar ik weet niet wat het zijn, als ik die nodig heb, hoe kom ik daar dan achter? Chipset??
Type van het moederboard, waar kan ik dat vinden?
En met modem, bedoel je de ADSL-modem ?

Ik heb ADSL sinds kort, en heb dus nog niet te maken gehad met dit probleem, omdat mijn computer normaal niet zo lang, zonder dat ik er iets mee deed, aanstond.

:D Je hoeft ook niet alles te weten, zie mijn voorgaande bericht en ga eens aan de gang met CTBIOS
Met z'n allen komen we er wel uit. :thumb:

Ik ben naar CTBIOS gegaan, kreeg een beveiligingswaarschuwing: De uitgever kan niet worden vastgesteld. Het te verifieren object is onbekend bij vertrouwensprovider.

Programma heeft meer conventioneel geheugen nodig, verwijder stuurprogramma`s........of verhoog de waarde voor Minimum conventioneel geheugen i.h eigensch.blad v.h programma.

Nou, schiet mij maar lek,

wat moet ik nu doen?

groetjes,

Lisa.

Oke, dat is gelukt, maar er staat nogal veel , wat moet ik precies doorgeven?

Lisa.

Wat er achter "moederbord Chipset" staat.

Groetjes,
Bennie

Da's mooi, we komen er wel. En wat staat er bij moederbord->moederbord ID en bij moederbordnaam????

Als je de link van Bennie hebt gevolgt en de driver geïnstalleerd hebt, laat dan even weten of je in het apparaatbeheer nog vraag- of uitroeptekens hebt staan?

Ik heb op intergrated driver en OK geklikt, en volgens mij heb iktoen intergrated 1.091.exe gedownload/geinstalleerd, is dat goed?

De gele uitroeptekens staan staan er nog steeds.

Heb je daarna wel opnieuw opgestart?

Groetjes,
Bennie

Ik heb opnieuw opgestart, maar ze stonden, en staan er nog steeds. Daarna kreeg ik weer alleen blanco pagina`s, vandaar dat ik gisteren geen antwoord meer kon geven.

Ik hoop dat ik vandaag nog verder geholpen kan worden,

groetjes,

Lisa.

Een voordeel van deïnstalleren kan zijn dat er bij de poging om na het opnieuw opstarten te herinstalleren gevraagd wordt naar specifieke software. Dan weet je waar je moet zoeken.
't Is natuurlijk niet zeker dat dit wat oplevert...

Hier ben ik weer, ik wist het niet zeker maar het lijkt erop dat de computer nu wel langer stand-by kan, zonder vast te lopen, er staat nog wel steeds een geel uitroep+vraagteken bij PCI Audio Device,
en alleen een geel uitroepteken bij Primaire IDE-controller (dubbele fifo).

Moet ik hier nog wat aandoen?
Denken jullie dat het zo inorde is, of dat ik weer problemen ga krijgen, i.v.m de gele uitroeptekens?

Ik hoor het graag van jullie,

alvast bedankt,

Lisa.

o ja, er is niet gevraagd naar het installeren van bepaalde soft-ware.

Lisa.

Nou, als ik er een tijdje niks mee doe, en hem wel gewoon aan laat staan, dan gaat (uiteraard) de monitor in de stand-by mode, maar er gebeurd(e) dan dus ook iets met de computer,
als ik dan weer verder wilde gaan, zat hij helemaal vast, en dan zat er niks anders op dan hem met de aan?uit knop uit te zetten, met weer als gevolg ,bij het opstarten allerlei foutmeldingen enzo.
Ik zet hem dus zelf niet stand-by

Ik weet niet of ik zo goed uit heb gelegd, maar ik hoor het hopelijk nog wel,

Lisa.

Dat de monitor 'uiteraard' vanzelf stand-by gaat, is niet zo uiteraard. Dat wordt geregeld in Energiebeheer.
Wat staat er precies in Energiebeheer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan