P.C. werkt bijna niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

steentje

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2005
:( :mad: Ik heb gisteren Norton op mijn p.c. gezet, maar vergeten om eerst het oude er helemaal af te halen. Na het instaleren moest de p.c. opnieuw worden opgestart. Na het opstarten zie ik dat mijn muis gewoon een pijltje is, maar ik kan er eigenlijk niets mee. Als ik dubbelklik op een pictogram dan krijg ik een zandloper en het systeem loopt vast. Ga ik naar de taakbalk beneden dan zie ik ook een zandloper. Als ik op start druk dan duurt het een kwartier voordat start geopend wordt. ik kan niet naar mijn configuratiescherm om daar de software van Norton te verwijderen want ik kom niet zover omdat mijn hele systeem vastloopt. Ik heb het ook al geprobeert in de veilige modus, daar kan ik wel naar mijn configuratiescherm en naar de software maar ik kan Norton niet verwijderen, ik krijg de melding dat ik dat niet kan doen in de veilige modus.

Kan iemand mij helpen? Ik mail dit van een andere p.c. want met mijn eigen kan ik dus echt niets meer!

Als je in veilige modus naar start>uitvoeren gaat en daar typ je msconfig daar kies je dan opstarten en dan vink je alles van symantec en norton af en start opnieuw op.
als het goed is dan start je pc zonder norton op en kun je het verwijderen.

Kijk ook eens in dit topic daar staat hoe je norton moet verwijderen.

In aanvulling op maikel9.

start / uitvoeren........msconfig intikken,vervolgens enter en dan zie je een venster verschijnen.
Tabblad algemeen aantikken en dan zie je onder in het venster systeemherstel staan, klik daarop en selecteer een datum van voor de ellende met norton begon.
suc6:thumb:

Als eerste sorry dat het zo lang duurde, kwam even iets tussen door.
Het klinkt misschien heel stom maar ik zie hier geen symantec en geen norton om af te vinken.

Heb je de oplossing van bas9 al geprobeerd en aldaar een systeemherstel gemaakt naar een datum toen het nog wel goed was?

Ben ik nu aan het doen. Fantastisch deze hulp, ben heel benieuwd.
Dit duurt ook weer even.
Ook het opstarten van mijn p.c. duurt circa 5 minuten. Ik heb het nieuw gekocht, is ongeveer anderhalf jaar oud maar is in het opstarten zeer traag. Maar dat is het volgende probleem. Eerst kijken of dit werkt.

Dat is mooi.:thumb:

Zet nog effe je vraag op opgelost rechtsonder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan