P2000 Alarmeringen in Google Maps

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quassi

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2008
Ben al een tijdje bezig met P2000 Kaart, nu nog testers en gebruikers :)

P2000 Kaart visualiseert alarmeringen van het P2000 systeem in een kaart.
Dit gebeurd door gebruik te maken van Google Maps en een RSS/XML-feed van deze alarmen via internet.

Het programma is op m'n website te downloaden: http://www.quassi.nl/projects/p2000/index.html

Ik kan niet zo goed uit de site opmaken of het nu voor Google Maps (de internetversie) te gebruiken is of dat het voor Google Earth is (de desktop versie)

Als ik naar de screenshot kijk dan ziet het er als een programma uit, als ik de tekst lees dan gaat het over een API-key welke voor Google Maps nodig is...

Ik krijg nu een comdlg32.ocx error maar dat kan aan mijn XP installatie liggen

Ja de alarmen zijn echt. Ze komen van een RSS feed op Internet.

Dus de alarmen worden live in Google Maps geplaatst. :cool:

Ja de alarmen zijn echt. Ze komen van een RSS feed op Internet.

Dus de alarmen worden live in Google Maps geplaatst. :cool:

wat gebeurt er dan vreselijk veel ik en m'n broer kijken de hele dag naar die meldingen verslavend... en staat niet op de kaart het lijkt wel lingo is lollig goed progje

Annuleren is met 2 keer een n (in je programma)

Mooi programma.:thumb:

Leuk Progje, werkt goed.
betasoftware.gif

P2000

Ben al een tijdje bezig met P2000 Kaart, nu nog testers en gebruikers :)

P2000 Kaart visualiseert alarmeringen van het P2000 systeem in een kaart.
Dit gebeurd door gebruik te maken van Google Maps en een RSS/XML-feed van deze alarmen via internet.

Het programma is op m'n website te downloaden: http://www.quassi.nl/projects/p2000/index.html

DEZE WERKT GELUKKIG OOK MET VISTA, BEN DAAR HEEL BLIJ MEE.
MET XP WERKTE HET AL HEEL GOED.
GROETJES BIKER3:thumb:

Klopt het dat de meldingen in Zuid-Holland-Zuid niet worden gefeed?

Heb net even getest. Ik krijg wel meldingen binnen deze regio...

Op welke RSS dan? Ik woon vlak bij de brandweer. Die rukt meerdere malen uit per dag, maar ik zie nooit meldingen. Ik heb dan ook alleen regio ZHZ open staan... Zou ie per ongeluk meeliften op een andere regio? Ik zal heel nl eens open zetten.

Laatst bewerkt:
Klopt het dat de meldingen in Zuid-Holland-Zuid niet worden gefeed?
De versie 1.1.1 & versie 1.0.0 heb ik geprobeerd maar Zuid-Holland-Zuid komt op de vesie 1.1.1bij mij niet door en op de versie 1.0.0 wel door.

Ik heb alleen 1.1 geprobeerd. Als ik heel nederland open zet dan komen er sporadisch meldingen in Dordrecht.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan