P2P programma met proxy?

Status
Niet open voor verdere reacties.

leeuwtjuh

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2005
Berichten
95
Bestaan er P2P programma's die gebruikt kunnen worden samen met LAN-instellingen en een proxyserver?
Ik heb LimeWire geprobeerd, daarin de instellingen veranderd maar ik krijg geen resultaat, ik blijf geen verbinding krijgen.

Alvast bedankt:cool:
 
Het is te doen om bijna alle P2P programma's te laten werken achter een proxy [handig op school] maar de downloadsnelheid die je gaat halen is aardig voor MP3's maar ongeschikt voor films e.d.

Probleem 1 is om de url en de poort van de proxyserver te vinden.

Er zijn wel 2 leuke programmaatjes om de problemen op te lossen [te downloaden bij o.a. download.com]:

Socks2HTTP en SocksCap32

Stap 1
Stel Socks2HTTP zo in dat het automatisch de proxy zoekt [tenzij je het adres hebt], gebruik de "default" gateway en activeer het programma....

Stap 2
Start SocksCap32
Drag en drop [sleur en pleur] het ".exe" bestand van de P2P applicatie die je wilt gebruiken in het SocksCap32 venster
Selecteer daarna "Run Socksified"....

99% van alle P2P programma's krijg je zo aan het werk achter een proxy....
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de 2 programma's gedownload, alles geprobeerd...Maar het werkt niet.
Ik denk dat ik de eerste stap niet helemaal begrijp.
Als ik het dus goed begrijp heb ik met het programmatje
Socks2HTTP de URL en de poort bepaald en die komen dan bovenin te staan onder het kopje; Use http proxy server...?
Dat leek ik nog te begrijpen, ik kwam ook nog wel bij het kopje Gateway maar ik begrijp niet helemaal wat ik daar moet doen...? :confused:
En met activeer het programma bedoel je dan het P2P programma?
 
Geplaatst door leeuwtjuh
Bestaan er P2P programma's die gebruikt kunnen worden samen met LAN-instellingen en een proxyserver?
Ik heb LimeWire geprobeerd, daarin de instellingen veranderd maar ik krijg geen resultaat, ik blijf geen verbinding krijgen.

Alvast bedankt:cool:


Heb je in Limewire echt de juiste proxyinstellingen gebruikt? In het tabblad Proxy (onderaan bij Geavanceerd in de opties) kun je de proxyopties compleet naar wens instellen, incl. socks support, poortnummers en mogelijkheden voor gebruikersnamen/passwords.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan