P4 3Ghz, TERUGGEKLOKT van 2.3 naar 3, problemen.

• Onderwerp starter Onderwerp starter SPY
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door maestro12
de fan achterkant onder verwijderen/uitzetten dit om te voorkomen dat er teveel lucht onderin je kast blijft hangen en er gelijk weer aan de achter/onderkant uitgezogen wordt zonder enige koelende werking.
Ik zou toch dit maar wel doen.
Je hoeft niet bang te zijn dat daar lucht stil blijft staan.
Je hebt immers twee fan's die lucht afvoeren.;)
(Voedingsfan en Casefan)
Het bovenste plaatje aan de rechterkant, wordt denk jou situatie op deze manier.

Zie hier nog hoe je eigenlijk het beste je koeling van de kast kunt plaatsen en wat je niet moet doen;
airflow.gif

Bron

je hebt wel gelijk denk ik Crash, ik heb die fan en gebruik m dus ook maar, de meer airflow de better, (mn, klinkt niet goed, maar je snapt wat ik bedoel).
zal later vandaag vertellen hoe t afloopt na de installatie van de zalman heatsink.

Tarabass,
heb je site bekeken en herkende direct de beelden van doom3, (kicken), maar toen ik op link drukte voor hardcore project, toen kreeg ik enkel muziek, geen beeld. of is dit de bedoeling daar het rpoject nog niet klaar is zoals je zei. ben nml een game freak voor je het nog niet wist, (maar wel kieskeurig, speel niet alles wat speelbaar is.)

leon

Geplaatst door SPY
je hebt wel gelijk denk ik Crash, ik heb die fan en gebruik m dus ook maar, de meer airflow de better, (mn, klinkt niet goed, maar je snapt wat ik bedoel).
Ik snap wat je bedoeld, maar in dit geval gaat het niet op.
Zoals Maestro12 al aangaf, zorg je nu dat de lucht, die er aan de voorkant in komt, er meteen door de achterkant weer uit gaat.
Zo heeft het totaal geen koelings-effect.;)

je hebt gelijk, heb nu 1 voor onderin die inzuigt, en 1 boven achterin die uitblaast.
heb dus intussen de Zalman CNPS700B-Alcu geinstallerd, (38 euro). hier een fotootje;

extremepcgear_1812_76742738.jpg

en dit maakt me toch een verschil!!
wanneer ik voorheen Doom3, far cry, etc speelde, of zelfgemaakte game levels compileerde dan schoot te temp. dus skyhigh. lees 70/72 C.
wanneer ik dat nu doe dan blijft hij keurig op 52 C zitten.
Zalman, ik ben blij met je!!

mn probleem is verleden tijd!

leon

Je kunt nu in ieder geval weer rustig gamen.:thumb:

yep, inderdaad.
maar nog belangrijker is dat ik zelf weer verder kan gaan met mappen, (levels bouwen voor games).

bedankt voor alle aandacht, tijd en raad.

leon

En is pc ook nog stiller geworden?
(daar staan die koelers namelijk om bekend, althans bij mij)

je moet kijken om te zien of hij werkt, stil is een understatement. hij is stiller dan stil, hij...zoeft.

leon

@SPY
Thx voor het kijken op mijn site! Neej het is de bedoeling dat er alleen maar muziek komt. Ben dj/producer (althans probeer ik te zijn), en dit is het laatste project waar ik mee bezig ben, met als thema doom 3. Dit zijn allemaal geluiden uit doom 3 gehaald! Het word geen filmpje ofzo! Het filmpje wat draait heb ik zelf gemaakt van screenshots (kickuh he)! Doomed as hell is al af...

Btw:speel zelf veel ut (goty edition) en et! Heb doom3 eergister uitgespeelt :cool:

Veel geluk met je pc en je koeling :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan