Hallo,
Ik ben Thomas, en ik ben nieuw hier. Ik heb redelijk wat kennis op het ICT gebied, en ik zit er ook voor op school. ICT Academie Leiden. ROC.
Ik heb een vraag.
Mijn pc heeft tot voorheen prima gewekt. Lekker snel, geen problemen etc. Sinds gisteren werkt hij niet meer. Dwz; de pc gaat aan, en alle fans gaan draaien, maar behalve dat gebeurt er niks....
Er komt geen beeld, geen piepje van m`n bios, zelfs de netwerkpoorten doen niks; (op m`n netwerkswitch word er geen contact aangegeven)
Ik beschijf de pc ff
Asus p4p800-x moederbord
2x1 gb HP werkgeheugen (ddr2)
2x256 Nanya werkgeheugen (ddr2)
Asus 128mb AGP video
Intel Pentium 4 3000mhz HyperTreading socket 478b
2x DVD RW
1x Seagate 120 GB ide
1x Maxtor 80 GB ide
Simpel 8in1 Cardreadertje
Creative Audigy 2 geluid.
Windows Vista Ultimate NL
Diskette
Vorige maand heb ik de bios nog geupdate, en dit is succesvol gegaan. Daarna is de pc nog werkend geweest.
Heeft iemand misschien enig idee wat er verkeert kan zijn?
Groeten,
Thomas
Ik ben Thomas, en ik ben nieuw hier. Ik heb redelijk wat kennis op het ICT gebied, en ik zit er ook voor op school. ICT Academie Leiden. ROC.
Ik heb een vraag.
Mijn pc heeft tot voorheen prima gewekt. Lekker snel, geen problemen etc. Sinds gisteren werkt hij niet meer. Dwz; de pc gaat aan, en alle fans gaan draaien, maar behalve dat gebeurt er niks....
Er komt geen beeld, geen piepje van m`n bios, zelfs de netwerkpoorten doen niks; (op m`n netwerkswitch word er geen contact aangegeven)
Ik beschijf de pc ff
Asus p4p800-x moederbord
2x1 gb HP werkgeheugen (ddr2)
2x256 Nanya werkgeheugen (ddr2)
Asus 128mb AGP video
Intel Pentium 4 3000mhz HyperTreading socket 478b
2x DVD RW
1x Seagate 120 GB ide
1x Maxtor 80 GB ide
Simpel 8in1 Cardreadertje
Creative Audigy 2 geluid.
Windows Vista Ultimate NL
Diskette
Vorige maand heb ik de bios nog geupdate, en dit is succesvol gegaan. Daarna is de pc nog werkend geweest.
Heeft iemand misschien enig idee wat er verkeert kan zijn?
Groeten,
Thomas