P5 Kabel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

akoglu

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2008
Ik heb vandaag een nieuwe computer gekocht.
iXtreme M3720. Ik wil mijn videokaart erin doen. ( Het heeft een PCI-E Socket)
Hij past perfect. Maar, het zoeken naar het stroomkabeltje. Ik kan het niet vinden.
Mijn videokaart is een nVidia GeForce 9600 GT. Met de ingebouwde videokaart lagg ik nogal dus kan ik niet spelen. Wat moet ik doen? Als ik een nieuwe voeding moet kopen, is er geen andere weg?

1 molex kabel of 2? want deze heeft er 2 (kabel die ik ga kopen) en volgens mij wel. Want ik heb niks extra aangesloten.

ik zie dat ik maar 1 van zo een witte kabeltje heb :( 1tje is voor de harddisk en 1tje is vrij)

Als ik eetje aan die molex naar 6 pin ding aansluit en dat aan mijn videokaart dan draait het fan. Maar als ik mijn kabel eraan zet heb ik zwart beeld (No signal) en als ik hem terug wil zetten moet ik opnieuw opstarten. help?

FSP Group Inc. ATX-250PA

Hij krijgt stroom, fan draait alles. Maar ik heb zwart beeld

Voeding vindt ik ook net wat te weinig voor je systeem....
idd geen pci-e aansluiting. en je hebt verders geen molex lijn vrij...
Het overwegen van aanschaf andere voeding is dan idd aan te raden

Laatst bewerkt:
Zoals ik zij, mijn videokaart werkt. Hij is aan het draaien. Mijn PC heeft PCI-E.
Alleen heb ik zwart beeld.

Met pci-e bedoelde ik een kabel aan je voeding.
Dat de fans draaien wil nog niet zeggen dat de kaart het doet.
Ik heb op mijn agp3850 ook 2 keer molex moeten aansluiten.Haal ik er 1 af valt ook me beeld weg maar draait me kaart ook.
Wellicht kan je eerst een voeding van iemand proberen??

http://www.cwc-group.com/fspgrat25pos.html
als ik op stikker van de voeding kijk zie ik maar 10a op de 12 volt lijn..lijkt mij echt te weinig

Laatst bewerkt:
die pf staat naar mijn weten voor power factor corrector.
Verders niet belangrijk in dit verhaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan