impreza010
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 jan 2007
welke is beter?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk eens naar bijgevoegd Word document, daar staan 2 exact dezelfde (voor zover je van dezelfde mag spreken) naast elkaar. Als jij kan zeggen welke "beter" is................ Kijk vooral ook naar de aansluitmogelijkheden en benchmark resultaten.
Enne, voor wat het waard is: ik ben al maanden aan het zoeken / denken naar / over een nieuw systeempje. Ik ben eruit en het mobo gaat exact de PB5 worden zoals in het Worddocument staat genoemd. Ik ga dus NIET voor de nieuwste chipset van de P5K.
Voor jouw beeldvorming nog even wat andere hardware dat in mijn systeempje gaat komen (dan kun je je een beeld vormen over de eisen die ik aan het moederbord / systeem stel) :
2 WD raptors 10.000 toeren in RAID (striping) (zeker)
1 WD 500 giga (niet in Raid) (zeker)
een 8800 GTS of GTX videokaart (wikken / wegen, wikken / wegen)
Intel E6700 processor (zeker)
Kijk vooral in mijn profiel op wat voor een redelijk antieke tondeldoos ik nu zit te werken (al doet 'ie het nog prima!)
Suc6 met je beslissing!
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.