Paar Partities worden niet herkent??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tgokhan91

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2007
Berichten
162
beste mensen , mijn pa heefd op zijn pc het volgende probleemen.
hij woude naast xp windows 7 instaleren dat lukte goed maar na het opstarten van windows 7 verloor hij 3 partities spontaan, bij schijfbeheer zijn ze te zien maar dan hebben ze geen schijfletter en wanner ik schijfletter wil toevroeggen lukt dat niet krijg ik fout melding. mijn pa heefd net als ik 3 Hardeschijfen aangesloten, bij mij werkt het gewoon goed terwijl ik (ook letterlijk) tot Z aan partities heb.. maar goed dat denk ik niet dat het veel uitmaakt, ik heb op bios gekeken alles staat goed ingesteld (drivers zijn ook up-to-date), Wanner hij dan met XP opstart zijn alle schijven te zien. Ik heb wel wat vreemd ondenkt, al zijn schijven zijn in Premiere partities ingedeeld.. ik heb dan zoals normaal 3 Premiere partities en de rest zijn Logische partities, verder heb ik overall gekeken maar biede weinig resultaat ,ik heb Partition Magic zowel Paragon etc. geprobeerd, de programma zegt dat die de probleem aan het oplossen is maar na een herstart is alles weer zoals het was alsof dat prog, niks heefd gedaan... (dit probleem had mijn pa niet bij Vista maar goed naar Vista willen we zobiezo niet terug.) Mja ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen .
Alvast bedankt voor de moeite.
Groetten Gökhan T.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan