Paar probleempjes met PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peirau

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Hallo er zijn sinds vanochtend een paar problemen met mijn PC ontstaan.
1. Sony Vegas Pro 9 start niet meer op ik krijg de foutmelding: Failed to initialize script host.
2. Ik heb het gegoogled en er stond op bepaalde websites dat het aan .Net Framework lag ik heb .Net Framework gerepareerd maar het probleem is er nog steeds.
3. Tijdens het opstarten van mijn PC krijg ik een foutmelding over Catalyst Monitor nogwat.
4. Dit probleem begon vanochtend toen Windows nieuwe Updates had ik klikte op Updates installeren en Afsluiten.
5. Toen de Update klaar was starte hij opeens opnieuw ik kreeg een foutmelding dat de Updates niet goed waren geinstalleerd dus Windows installeerde ze opnieuw. Toen begon het probleem eigenlijk.

Alvast Bedankt voor de Hulp.

Probeer eerst met systeemherstel de boel te klaren,evt. in de veilige modus. Werkt dit niet dan verwijder de laatste updates handmatig via configscherm>software e/o Programma's en Onderdelen(WindowsUpdatesWeergeven) anders rechtstreeks vanuit de Windows directory middels de uninstal-optie afhankelijk v.h. OS dat je hebt.Kies in het vervolg "Laat me zelf bepalen of ik de updates installeer" o.i.d. en kijk eerst wat voor updates het zijn voor je installeert.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie ik denk dat ik straks maar ga proberen om Systeemherstel te doen.
En nog iets de eerste keer dat die Updates kwamen keek ik wat het was het waren paar Updates voor Outlook of zo.
Toen ik het Probeerde te Installeren met Installeren dan Afsluiten lukte het niet.
Maar misschien zijn de Updates niet het probleem?
Ik heb niet echt veel verstand van Computers maar mijn Computer maakt ook soms even tussendoor een paar seconden een tik geluid.
Zo van: tik.....tik.....tik....tik... Ik denk dat het aan de Harde Schijf ligt (Had ik gelezen op internet).
En dat Tik geluid maakt mijn PC ontzettend sloom.
Dat geluid kreeg ik de hele tijd tijdens de Update.
Misschien heeft het de invloed op de Update gehad en is de Update niet goed Geinstalleerd?

Ik weet het niet...
Een paar maanden geleden was mijn hele computer naar de ***** gegaan omdat de Ventilator van mijn Videokaart kapot was gegaan.
Dat had invloed op de hele PC.
Toen heeft iemand de PC gerepareerd en een nieuwe Harde Schijf erin gedaan.
Maar als je het niet weet maakt het niet uit we kijken wel of die iemand het weer kan repareren.

Ja je moet uitkijken met zo'n dingen,misschien heeft die iemand er een oude nieuwe schijf in gezet.Ik zeg niet dat het zo is,maar weet aan wie je je pc geeft om te repareren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan