Paar probleempjes :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zentek

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jul 2007
Berichten
3
Eerst post hier. Hoop dat jullie me een beetje kunnen verder helpen. Nu ik heb daarstraks men computer geformatterd. Alles ging goed tot ik wou opstarten. Toen kreeg ik een foutmelding dat hall.dll niet gevonden was. Dat heb ik weer in orde gebracht en nu start hij wel op maar soms voor dat het login screen komt blijft hij gewoon hangen op een zwart scherm met een wit streepje en als hij dan een keer opstart dan zit ik meestal met 100% cpu en wilt firefox meestal niet opstarten.

Groetjes, Zentek =)
 
Heb je gewoon je schijf helemaal leeg gemaakt en toen Windows er opnieuw op gezet?
 
Oeps, Ik bedoelde dat ik systeemherstel heb gedaan. dus niets opnieuw geinstalleerd
 
oke, dan kan je proberen nog een datum eerder terug te zetten... Ik weet zo de oplossing eigenlijk ook niet behalve aangegeven...
 
Heb ik al geprobeerd maar heb nog altijd hetzelfde probleem =(

edit: Wou het nog eens proberen maar nu opent het menu help en ondersteuning niet meer :(

edit: kga maar is slapen. Niet echt handig om zo te surfen. Morgen kan ik op een andere pc
 
Laatst bewerkt:
Misschien als via de xp schijf hard geformatteerd dat het probleem was opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan