paar vraagjes over router

Status
Niet open voor verdere reacties.

joshermsen2000

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2001
ik ga binnekort een router aanschaffen ,alleen ik wil weten of de meeste routers geschikt zijn voor msn en online gaming.
en je moet voor de router toch utp cad 5 kabels hebben of andere.

Bij de meeste routers heb je wel de mogelijkheid om poorten open te zetten om bestanden te versturen via msn en online te kunnen gamen.

Voor de router kun je idd cat5 straight kabels aanschaffen. Als je geluk hebt zit er al 1 kabel bij

Zit dan bij de router. Heb nu 3 verschillende merken geinstalleerd en bij alle drie zat een kabel bij.

Ik heb ook een router van het merk E-Tech en deze werkt prima met Chello

Geplaatst door Jappie-zland
Ik heb ook een router van het merk E-Tech en deze werkt prima met Chello
en zat daar ook zo'n kabel bij? want ik was ook van plan om een e-tech aan te schaffen...:thumb:
en ik heb al één straight kabel ;)

Bij e-tech krijg je ook een netwerkkabel(tje)

Geplaatst door m@rio
Voor de router kun je idd cat5 straight kabels aanschaffen

Cat5 straight kabel is toch gewoon hetzelfde als UTP cat5 kabel, ofwel de toevoeging "straight" wordt meestal weggelaten of vergis ik me nou?

Geplaatst door aaajeetee

en zat daar ook zo'n kabel bij? want ik was ook van plan om een e-tech aan te schaffen...:thumb:
en ik heb al één straight kabel ;)
]

Jep daar zit één kabeltje bij (ik moest er dus nog 1 make)
Ik vind het een goede router, heb er nooit probleme mee gehad

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst door m@rio
Voor de router kun je idd cat5 straight kabels aanschaffen
--------------------------------------------------------------------------------

Cat5 straight kabel is toch gewoon hetzelfde als UTP cat5 kabel, ofwel de toevoeging "straight" wordt meestal weggelaten of vergis ik me nou?

Volgens mij is cat5 de kwaliteit van de kabel.

Je kan ook een utp cad5 crosskabel hebben volgens mij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan