Paar vragen over PGL

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maarten1928

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2010
Hallo iedereen,

Ik kom hier totaal niet uit en ik zou willen vragen of jullie mij kunnen helpen met het beantwoorden van een paar vragen. ( Als je verstand hebt van PGL) ProGramming Language.

Stel B = {a,b,c} is de verzameling van basisinstructies. Geef aan of de volgende expressies programma's in PGL voorstellen. Geef kort argumenten waarom niet, of beschrijf het bijbehorende gedrag.

+a;b
a;L0;##L1
c;a;##L0;b
X;b
L87

Idem in het geval dat ook <y==0> en [y=y-1] basisinstructies zijn:

+<y==0>;!;[y=y-1];[y=y-1]
L0;c;+<y==0>;!;##L0;[y=y-1]

Zijn voor B={a,b,c} de volgende expressies threads? Indien wel, probeer dan een definiërend PGL-programma te vinden; indien niet, waarom dan niet?

S
a.S
S.b
a.b.D
a.D<b>c.S
a.(b<a>c)
(a.D<b>)<c>S

Misschien is hier wel iemand te vinden die deze rijtjes makkelijk kunnen beantwoorden omdat ze hier goed in zijn.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Met vriendelijke groet,

Maarten Kleingeld

Volgende keer erbij vermelden dat je hier dezelfde vraag hebt gepost.

Verder kan het voor de lezers helpen dat hier wat over PGL wordt geschreven. Sterker nog: Daar komt in ieder geval het eerste deel van de vraag vandaan (dus t/m "L87")

Tijs.

Laatst bewerkt:
Oke zal ik in het vervolg doen. Het is geen huiswerk ik zit namelijk niet op te uva, maar kwam dit tegen omdat ik bezig ben mijn kennis op dit gebied bij te spijkeren, dus doe dit puur uit eigen belang :)

Maar nogmaals ik vroeg mij gewoon af of iemand hier verstand van heeft en dit zo uit de mouw kan schudden. Zo niet dan bedankt en zal ik verder gaan zoeken naar iemand die mij wel kan helpen

mvg,

Maarten

Kennis bijspijkeren is altijd goed. Kan je helaas niet helpen, want heb dit niet eerder gezien. Uit de losse mouw lukt dit niet, moet ik toch echt eerst in de boeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan