Paarden site

Status
Niet open voor verdere reacties.

JessicaW

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2002
Hallo, ik heb zojuist een website klaar gemaakt over Hoeve de Meuln'wieke.
Het gaat over het fokken van Shetlanders en Haflingers.
Ik hoop dat jullie hier even een berichtje achterlaten over wat jullie ervan vinden.
Klik hier

Mooi huis!;).

Mooie site vind ik. Ook mooi gedaan met die stamboom zeg maar.

Ook aardig wat informatie.

Met FP gemaakt?
Mijn mening...mooi, strak en duidelijk!
Foto's ook duidelijk en scherp.

Laatst bewerkt:
Nee ik heb het niet met Frontpage gemaakt, deze site is met Dreamweaver gemaakt.
Dank jullie wel voor de complimenten.
Het is heel belangrijk om te weten wat "buitenstaanders" van zo'n website vinden.:)

Ik vind alles heel duidelijk gemaakt.

Heb je ook een site waar je zelf iplv honden of paarden opstaat? Grapje!!!

jean

Haha nou bij die honden sta ik er wel op hoor! Moet je maar ff zoeken

ik heb je gevonden: foto met Diana

nog veel succes ermee

jean

Geplaatst door JessicaW
Wat vinden jullie van de foto's?
Mooi, maar doordat je geen compressie gebruikt om je jpg's op te slaan ligt de bestandsgrootte nogal hoog.
Er zijn nog zat mensen met een inbelverbinding en voor die mensen laadt de site door die foto's veel te traag.
De foto van het huis op je openingspagina bijvoorbeeld is 270 kB. Met een inbelverbinding duurt alleen het laden van die foto al een minuut - daar gaat niemand op wachten.
In de bijlage hetzelfde exemplaar, maar nu met 55 % compressie. Beeldkwaliteit is nagenoeg hetzelfde, maar i.p.v. 270 kB is hij nu nog maar 65 kB.
Ik raad je aan dat met al je foto's te doen; de site zal er een stuk sneller door laden.
Overigens kun je in Dreamweaver de downloadtijd van je pagina rechts onder in de statusbalk zien staan. Bijv. 70 kB/10 sec.
Via Edit > Preferences > Statusbar kun je de bandbreedte instellen, zodat je de laadtijd bij verschillende soorten verbindingen kunt bekijken.

Guus.

Laatst bewerkt:
mooie website alleen 1 opmerking.
Je hebt je bovenste frame "rose" als achtergrond. Ik denk dat het beter staat als je die ook wit doet net als de rest van de pagina's

Foto's
Ik ben geen paarden fan ofzo. Maar de foto's zijn wel mooi genomen. Van die paarden :thumb:

Geplaatst door Rimsic
mooie website alleen 1 opmerking.
Je hebt je bovenste frame "rose" als achtergrond. Ik denk dat het beter staat als je die ook wit doet net als de rest van de pagina's

Ik vind het eigenlijk wel mooi moet ik zeggen.

@ Guus: oke dat zal ik eens proberen, dus het beeldkwaliteit gaat niet verloren als ik dat doe?

@ Rimsic: ik zal eens kijken hoe het eruit ziet als ik dat "wit" doe

Bedankt voor jullie opmerkingen!

Nog een tip: gebruik in bestandsnamen op websites geen hoofdletters en spaties - zie bijlage.
Er zijn nog steeds veel servers die daar niet mee om kunnen gaan.
Gebruik i.p.v. spaties underscores - dus wie_zijn_wij.htm i.p.v. Wie zijn wij.htm.

Guus.

Laatst bewerkt:
Oke bedankt voor de tips Guus, ik zou eens kijken of ik daar binnenkort wat aan kan doen

Hallo,

Mooie site wel.

Waarom gebruik je bij de navigatieknoppen geen rollovereffect?

groetjes leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan