paars scherm,donkerscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

bert s

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jan 2008
Berichten
2
als ik tomtom 6.010 opstart op mijn n73 krijg ik een paars scherm,ik kan de kaart er wel doorheen zien maar het is allemaal erg donker.
het systeem werkt verder ook goed ,ik kan dus gewoon navigeren maar zoals gezegd is de wegenkaart alleen door een paarsachtig scherm te bekijken.
hij staat gewoon op daglicht stand,als ik hem op de nachtstand zet wordt het scherm nog donkerder.
wie weet raad?
bert
 
heb het zelfde probleem

heb het zelfde probleem dus als iemand een oplossing heeft hoor ik dat graag.
alvast bedankt, Amtrak:eek:

het ligt waarschijnlijk niet aan het scherm het is een brand nieuw toestel en al het andere werkt perfect
 
Laatst bewerkt:
Voor zover ik het begrijp zul je hier mee moeten leren leven, een optie is evt het scherm laten vervangen door de leverancier.
Maar of dit een verbetering is wordt mij niet duidelijk?

Bron topic => HIER <=
Zie vanaf bericht: Geplaatst op vrijdag 13 juni 2008 12:03
 
Laatst bewerkt:
Dit komt waarschijnlijk omdat je een niet originele nokia scherm hebt, een tijdelijke oplossing is om de mediatoets die zich rechts bevind 2 maal achter elkaar in te drukken, dan zou je scherm weer normaal worden voor een tijdje
 
in mijn geval is het ook een nieuw toestel,kan het zo zijn dat hier dus een niet orgineel scherm inzit?
als ik de media toets indruk wordt het scherm inderdaad beter,ik begrijp hier uit dat ik er mee moet leren leven,of heeft iemand nog een oplossing?
bert
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan