Packard Bell Compasseo 620

Status
Niet open voor verdere reacties.
flitspalen problemen

Hoi, het lukt me niet om de gedownloade en in PB favorieten geplaatste flitspalen zichtbaar te krijgen.
Ik zou "symbool op kaart" aan moeten kruisen maar moet ik dat dan voor elke flitspaal appart doen want de hele groep in Favorieten kan ik niet aan kruisen, zouden de flitspalen niet bij de POI`s moeten staan ??

flitspalen

ga als voorbeeld op Auto_Alert_1 staan, klik onder aan scherm op Meld.
1e waarschuwing instellen.
2e waarschuwing instellen

onder deze tekst staat Symb verbb. op kaart (hier moet een rood kruis staan)

klaar indrukken...

bovenstaande stappen herhalen voor o.a traject- start/ eind etc.

susses:thumb:

perfect

gelukt dat kleine rode kruisje was me nog niet eerder opgevallen ,
bedankt

stuntprijs PB 620

Je zou bijna denken dat er iets mis is met deze PB 620, bij de locale IT`S electro supermarkt wordt hij aangeboden voor 159 euro. :love:
zou er toch nog een onplezierige verrassing in deze Navigatie zitten ?? :(

prijs

Is hij wel hetzelfde, ze worden namelijk ook aangeboden met 512 mb en alleen
Benelux, verder hetzelfde ook type heet dan 620.
Was ze niet goedkoper tegengekomen,ben nog steeds tevreden,, zeker als ik de
prijsvergelijking met mijn Tom maak, toen 899,- met Benelux
:p

stuntprijs

gecheckt, is dezelfde met 2 Gb kaartje en Europa, de 512 mb versie is de Compasseo 600 de voorloper van de 620. Lijkt me wel een plaatselijke aanbieding , kon op It`s page geen reclame terug vinden.

Ik heb van een site .ov2 (TomTom)bestanden gedownd en deze omgezet naar .csv bestanden voor de Destinator. Toch krijg ik ze niet ingelezen. Het zijn poi's die bijv. een bep.restaurant of hotel weer zouden moeten geven. Hoe krijg ik die in de POI-sectie van de Packard Bell geimporteerd?

navigatiekaart Tsjechie

Wie weet of je ergens de navigatiekaart van Tsjechie kunt downloaden voor de Packard Bell Compasseo 620?

Wie weet of je ergens de navigatiekaart van Tsjechie kunt downloaden voor de Packard Bell Compasseo 620?
Ben je bekend met nieuwsgroepen ??
Daar staat Destinator 6 gepost en die bevat Eastern-Europe :thumb:

Laatst bewerkt:
Ben je bekend met nieuwsgroepen ??
Daar staat Destinator 6 gepost en die bevat Eastern-Europe :thumb:

Nee, ik ben niet bekend met nieuwsgroepen. Kun je me stapsgewijs vertellen hoe ik dat bestand kan downloaden? Al vast bedankt!

Geen GPS ontvangst na firmware update compasseo 620

Ik heb geen GPS ontvangst meer na firmware update (en dus formatteren geheugenkaart en herinstallatie van de kaarten). Wat moet ik doen. Voordien deed alles het prima.

packard bell 620

Dit is terug te vinden op flitsplaal.nl, hier staat een handleiding, zal toch even in het kort
vertellen wat te doen;

Juiste bestand downlloaden op flitspaal.nl, opslaan op je pc (bij voorkeur op je bureaublad
van je pc, makkelijk terug te vinden)
Open nu je Destinator op je pc, ga naar extra, favorieten importeren,zoek op je bureaublad
het bestand en zet op je 620, deze staan vervolgens op je 620 onder favorieten, laat het
daar gewoon staan, nu alleen de afstand instellen op de 620 en niet vergeten symbool
op kaart aan te zetten. (er moet een rood kruisje staan, anders doet hij niets)
Veel succes!!:thumb:

Het lukt mij niet de flitspalen te downloaden, moet er voor betalen is dat juist???
Heeft u ook ervarig met het updaten van de 620???

Werkt het zelfde als TOMTOM, je moet de kaarten hoofdwegen Europa gebruiken en
op straat niveau het betreffende land selecteren.
Dus van Harderwijk naar Parijs via voor noemde kaart, wil op straat niveau dan even Frankrijk selecteren.:thumb:

Eh, dat gaat me te snel (blond?) Ik wil van Maastricht naar Parijs. Als ik de kaart EURoads selecteer (hoofdwegen), dan "bevriest"-ie op een onbekende plattegrond. Buttons werken niet meer. Na 20 sec. keert scherm terug naar hoofdscherm.

Suggesties zijn van harte welkom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan