Packard Bell EasyNote start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pebblyn

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jun 2011
Mijn laptop (packard bell easynote), die ik 3,5j heb en waarmee ik nog nooit problemen had, wil niet meer opstarten.
Wanneer ik op de aan/uitknop duw, wordt die blauw, maar daar blijft het bij. Ik hoor hem draaien, maar enkel op de plaats van de disc-drive. 'k Heb hem aangesloten om een extern scherm (beamer), maar daar verscheen niets.

Tips? Hulp? Ideeën?

Vanochtend was hij nog perfect in orde, dan klapte ik hem dicht om mee te nemen naar school, daar deed 'k hem open en kwam 'k op het aanmeldscherm van windows xp, maar zat hij vast. 'k Heb hem dan uitgezet (door de aan/uitknop in te duwen) en dan terug aangezet en sindsdien werkt hij niet meer.
'k Heb ook al de batterij & elektriciteit uitgehaald en opnieuw ingestoken, maar hij blijft weigeren.

Welkom op Helpmij.nl..

Ik heb je vraag verplaatst van hardware/overig naar sectie laptops.

Succes met je vraag.

Klinkt als een hardwarematig probleem. Het zou je videokaart, moederbord of werkgeheugen kunnen zijn. Als je meerdere werkgeheugen bankjes hebt, kan je proberen om op 1 bankje te draaien. Werkt die dan nog niet, probeer de andere dan.

Heb je je laptop dmv een vga kabel aan de beamer verbonden? Probeer anders met een vga kabel aan een normaal scherm te hangen, kan een verschil maken.

Doet de harde schijf nog wat, is te zien aan het idle ledje van je harde schijf.

Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan