Packard Bell easynote windows 7.

Status
Niet open voor verdere reacties.

BluetoothUSB

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2010
Berichten
869
Hallo.

Ik heb hier een PB Easynote uit 2009.
Er staat standaart windows vista op.
Zit en vrij geodde videokaart in.
alle specs:
http://www.vergelijk.nl/notebook/packard_bell/easynote_sj81_b_006/specs.rhtml?v=2

Hij loopt nu helemala vast behalve de muis. Ook werdt hij heel erg warm omdat hij vol met stof zat.
Ik heb hem dus opgeschoond en hij is nu wat koeler, maar hij loopt nogsteeds vast.
Hij is nog wel vrij leeg.
Ik ben er dus van plan om er windows 7 ultimate op te zetten (heb hier een CD liggen).
Maar mijn vraag is kan hij dit aan?
er zit een mooie sticker op dat hij adobe Photoshop elements 6 aan kan OID. dus dan moet hij wel een hoop kunnen.
Ik ben nu zelf niet bij de laptop, dus de upgrade-advisor kan ik niet starten..
De laptop deed het eerder wel met Sims 3 in hoge kwaliteit en zeer vloeiend.
Maargoed, mijn vraag is dus, is het slim om hier win7 op te zetten?
Bedankt!

Bluetooth
 
Dat zei ik al:)
Ik kan nu niet bij de laptop want ik ben nu niet thuis.
Ik had de vraag of iemand dus weet of deze aan de specs voldoet :)
 
Volgens deze site voldoet jouw computer aan de eisen. Toch zou ik die advisor maar even laten runnen, zodat je zeker weet dat ie goed is.
 
MOrgen ga ik eerst proberen met W7upgrade advisor.
Het probleem met deze laptop is allene da thij alleen in vielige modus NIET vastloopt.
Ik neem aan dat dit dus dor een software probleem komt en dat dit verholpen is door windows vista er af te gooien, de schijf leeg te gooien, een D:\partitie aan te maken (200gb) en windows 7 te installeren op de C:\ partitie.
WErkt w7Upgradead. in de veilig modus?
 
Ik ben nu win7 aan het installeren.
Omdat hij altijd per direct vastloopte in windows vista, kon ik de upgrade advisor niet starten.
Ik heb de setup van de CD wel kunnen starten vanaf de veilige modus.
Hij is klaar behalve dat er nu ruim een halfuur staat: Installatie voltooien...
De puntjes bewegen dus hij loop niet vast. Hoort dit altijd zo lang te duren??
 
Ja, is normaal hoor. Gewoon laten pruttelen. Neem ondertussen even een bakje koffie ;).
 
Haha! Heb er wel en kan koffie van gemaakt:). Installatie gedaan, sims 3loopt als een paard. Had ook heen drivers nodig verder. Windows heeft alles zelf gevonden.
Bedankt voor al jullie hulp!
Groet, bleutooth
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan