packard bell geluid verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gethez

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2007
Berichten
438
kweet niet of het hier juist staat,...

ik heb geen geluid meer (niet door boxen, niet door headset...)

ik ging dus op mijn voorgeprogrammeerde link van de PB-site en nu kan ik daar niets meer van terugvinden... enkel diegene die nog onder garantie zitten...(ik bedoel, moogt ge da eigenlijk zo maar??wa een afzetters...)

wat moet ik nu doen om mijn geluid terug te krijgen??

model.... :

I MEDIA 5021 - PB13101256 desktop

en t'is al ff geleden... welke drivers moet ik eerst deleten ??
 
even ter verduidelijking, is het een onboard geluidskaart, of een losse variant ?!

Mocht het een onboard variant zijn, kijk eens in je bios of hij onverhoopt niet op dissabled staat o.i.d.

Suc6! :thumb:
 
Waarom stel je hier om 0:30 uur de vraag die je hier ruim daarvóór gesteld én beantwoord hebt gekregen???

Tijs.
 
hallo,

ik dacht hier meer uitleg te vinden... heb op die site namelijk een lijst gekregen met productiejaren en ik weet echt niet van wanneer mijn pc is... heb vanachter al gekeken, maar geen datum...

ik denk dat ik realtek ac97 audio heb (staat als standaard voor geluid afspelen...in eigenschappen voor geluid en audioapparaten...)

en die site van PB , kan je enkel de nieuwste modellen vinden... dat is toch niet gehoord??? vroeger was dat anders...


nog een opmerking... bij het afsluiten hoorde ik wel het windows geluid...

@dickenannemiek: waar vind ik dat apparaatbeheer??
 
Als je bij het afsluiten wel het Windowsgeluid hoorde dan lijkt het erop dat de geluidskaart+drivers goed geinstalleerd zijn.

Heb je al bij je geluidsinstellingen in je configuratiescherm gekeken, misschien staan daar schuifjes dicht die open horen te staan.

Groeten Marcel
 
ok,

ik weet niet hoe het kwam, het zal wel een computer ding zijn, maar heb net gecheckt en hij doet het weer...:p

alles stond zoals het was... had eigenlijk nergens aangekomen om het probleem te doen veroorzaken...

mss. best eerst ff rebooten indien ik dit probleem nog heb in de toekomst... :D

thx voor alle hulp though...

grtz ,

gethez
 
Wil zeker graag een second opinion ofzo. :) :d

Het is (minstens op Helpmij) niet de bedoeling dat vragen op meerdere (computer-)fora tegelijk worden gesteld. Ná elkaar 'dezelfde' vraag stellen op verschillende fora is een ander verhaal, maar dan is bedoeld dat op het eerste (computer-)forum de vraag eerst is afgesloten voordat de vraag op een ander (computer-)forum verschijnt. Daarbij is het natuurlijk wel zo netjes om ook de conclusies of onderzochte zaken van de andere fora te vermelden, omdat anders de Helpmij-lezers het hele probleem van voren of aan moeten gaan behandelen, met het grote risico dat er tips worden gegeven waar de topic-starter dan doodleuk op reageert van: 'heb ik al geprobeerd', waarmee ongelofelijk veel onnodige postings worden gegenereerd én er tijd van de Helpmij-lezers wordt verspild.

Tijs.
 
Het is (minstens op Helpmij) niet de bedoeling dat vragen op meerdere (computer-)fora tegelijk worden gesteld. Ná elkaar 'dezelfde' vraag stellen op verschillende fora is een ander verhaal, maar dan is bedoeld dat op het eerste (computer-)forum de vraag eerst is afgesloten voordat de vraag op een ander (computer-)forum verschijnt. Daarbij is het natuurlijk wel zo netjes om ook de conclusies of onderzochte zaken van de andere fora te vermelden, omdat anders de Helpmij-lezers het hele probleem van voren of aan moeten gaan behandelen, met het grote risico dat er tips worden gegeven waar de topic-starter dan doodleuk op reageert van: 'heb ik al geprobeerd', waarmee ongelofelijk veel onnodige postings worden gegenereerd én er tijd van de Helpmij-lezers wordt verspild.

Tijs.

sry, had ik moeten vermelden...
eindconclusie is dat ik dacht hier beter geholpen te worden, en aangezien je op dat forum de vraag niet op opgelost kan zetten heb ik het daar toch beschouwd als afgesloten..., aangezien ik toch niet wist welk productiejaar m'n pc heeft...

nogmaals sry voor de dubbelposts...

mvg ,

gethez
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan