Packard Bell met Windows 8 Bios/Startmenu

Status
Niet open voor verdere reacties.

annowins

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2008
Berichten
119
Goedemorgen Mensen van Helpmij.nl,


Ik heb een tweede hands laptop gekocht waar nog een wachtwoord opstaat op windows 8.
Dit is niet het probleem maar ik meld het even.
Ik wil nu opnieuw windows schoon erop zetten met een windows installatie cd die ik al heb.
Maar nu als ik de pc start komt er totaal geen beeldscherm waarbij ik in de bios/bootmenu kan komen.
Hij slaat deze gelijk over en ik zie alleen packardbell en gaat dan gelijk veder naar het windows inlog scherm.
Hoe kan ik dit oplossen/verhelpen?


Met vriendelijke groet,


Annowins - Daan
 
Herhaaldelijk gelijk bij opstarten F2 intrommelen of bij oudere, DEL wil niet?
 
Dit werkt helemaal niet ik heb zelfs F1,F2, del en F12 geprobeerd het maakt niet uit hoe hard ik druk hij slaat gelijk over naar packardbell dan laad hij en bam windows 8...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ja ik houd de FN toets ingedrukt houd het is de Packard Bell Easynote TE11BZ-1145NL8
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Even intoetsen als er wordt opgestart en vrijwel gelijk F2 zou moeten werken.
 
@ annowins,

Ik heb een aantal quotes verwijderd van je. Het is niet de bedoeling te quoten als je direct reageert op iemand. Je kan de knop "snel reageren" of "reageer op vraag" gebruiken om gewoon te reageren zonder een quote.
 
Weird, andere opties zijn er niet.
Had gisteren nog zo'n ..... in handen, lukte in 1 keer, beide om beurten snel ingetrommeld en gelijk vanaf de boot tot na het logo en floep, de bios setup.
 
Het is mij gelukt om het voor me kaar te krijgen met een externe cd/dvd lezer/brander.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan