Packard Bell Notebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

bobo88

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Hallo,
Ik heb een PB notebook,
nu wil ik windows helemaal opnieuw installeren zonder al die PB bestanden van die master disk.
Is het dan zo dat ik een gewone normale XP cd kan gebruiken met de normale serial
of moet ik dan een speciale PB windows hebben?

BVD.

PS: wat raden jullie mij aan om de doen, gewoon resetten met master dvd of een normale windows cd, en hebben jullie eventueel ook tips voor mij.

BVD

Ik zou gewoon voor de bijbehorende recovery gaan, dan heb je ook geen driver-problemen

Ja maar het lastige is dan weer dat ik al die gare software erbij krijg
en laat dat nu juist zeer lastig te verwijderen zijn

Hoi,

Als je een originele windows installatie cr-rom wilt gebruiken met bijhorende sleutel, is het verstandig om eerst via de site van packard bell de drivers te downloaden voor de betreffende laptop! Op de achterkant van de laptop staat een pb nummer, die je kunt invullen bij service en support! (op de site) dan kom je bij de specificaties van jouw laptop.

Download hier alle drivers die je nodig hebt, en brand ze ff op een cd of zet ze op een usb stick!

pas als dit allemaal goed gelukt is, zet je de nieuwe xp er op!
Succes..

Die drivers zullen ook best wel op de bijgeleverde cd staan...

Die drivers zullen ook best wel op de bijgeleverde cd staan...

Dat klopt, alleen zijn de drivers op meegeleverde cd's vaak al verouderd, en is het beter om ze van de fabrikant te downloaden!

Oké bedankt, ik zal het gaan proberen.
maar kan het kloppen dat PB niet een speciale serie-code heeft van windows?

Als je een andere windows xp erop wilt hebben zul je uiteraard ook de bijhorende serial moeten hebben. Deze staat los van de pb software.
De sleutel die jij hebt is puur voor de master cd van pb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan