Packard Bell problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

woutah84

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 nov 2006
Hey,

ik ben momenteel mijn packard bell iextreme gold H5030 aan het formatteren met de windows xp professional cd... Hierbij heb ik 2 problemen: bij de installatie verwijder ik alle partities, en creer ik 1 grote partitie waar ik windows op wil zetten, probleem hierbij is dat windows bij het booten met de cd slechts een vrije ruimte van 130gig otndekt, terwijl men HD 250gig groot is (en het BIOS dit effectief ook als 250 herkent). Nu, dit is niet zo erg, ik formatteer de 130 gig, installeer xp pro, en formatteer de rest in apparaatbeheer=> schijfbeheer.... nu zet ik er SP1 en SP2 op, tot hier geen probleem...

Nu komt het: ik wil de nieuwste chipset drivers installeren (voor men usb2 hoofdhubs in te stellen en pci-drivers), en als ik heropstart freezt mijn computer volledig (de heropstart wordt wel nog volledig uitgevoerd)...

iemand raad hiermee? hangen de twee problemen vast aan elkaar???

grtz

Wouter

Nu komt het: ik wil de nieuwste chipset drivers installeren (voor men usb2 hoofdhubs in te stellen en pci-drivers), en als ik heropstart freezt mijn computer volledig (de heropstart wordt wel nog volledig uitgevoerd)...

iemand raad hiermee? hangen de twee problemen vast aan elkaar???

grtz

Wouter

Kan je vertellen wat voor chipset? Intel ? Via ? en wat voor type dan. Misschien in veilige modus werkt ie wel? Zojah dan moet je even de vorige drivers terug zetten. Zo ben je al een stap verder...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan