Packard bell restore disk kapot

Status
Niet open voor verdere reacties.

annelies1169

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2000
mijn vriendin heeft een packard bell, serie nummer v765500137. Nu wilde zij haar pc opnieuw instaleren omdat er een niet te verwijderen virus op stond. Toen is ze er achter gekomen dat haar recover disk fouten bevatten. Alles is van haar harde schijf, maar opnieuw instaleren kan niet van wege die kapotte disk. Ik heb er voor haar windows Me vis een gewone cd erop gezet maat nu is haar video kaart niet geinstaleerd. Haar video kaart is een S3 ProSavage km133(377) waar kan ik de drivers van deze kaart vinden. of is er een mogelijkheid om aan een nieuwe recover cd te komen?

Het is niet zomaar gezegd dat er fysieke fouten op de recovery cd zitten. Wat ikzelf heb meegemaakt bij een ander type packard bell desktop computer is dat de recovery cd een 'slechte' formattering doet van de harddisk (heb ik bij een vriend van me ook uren mee verloren). Ben toen, net zoals jijzelf, aan de slag gegaan met een 'volwaardige' XP installatiecd.

M.b.t. drivers: Blijkbaar is die S3 grafische 'kaart' een grafische chip op het moederbord, dus on-board video, want, gebruikmakend van je serienummer, kom ik hier onder de sectie drivers alleen de chipset drivers tegen. Klopt het type packard bell, dan zou het genoeg moeten zijn om daar de chipset drivers op te halen (4in1 van Via) en die te installeren.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Hallo !

Bij mijn weten durven ze ong. 60 euri's voor een recover CD/DVD te vragen bij Packard-Hell. Maar je kunt er een belletje aan wagen.

Drivers: Moeten te downloaden zijn van de site: http://support.packardbell.com/nl/

Greetz,

Harry.

Is alleen je diskette overleden, of bedoel je de recovery cd's?
Ooit zelf een Packard Hell gehad. Helpdesk was waardeloos, maar na een lief telefoontje dat ik problemen had met mijn cd's, kreeg ik kosteloos nieuwe toegezonden.
PC was al buiten garantie.

Ik heb er voor haar windows Me vis een gewone cd erop gezet
Dit is er nu opgezet en wil dus niet zeggen dat er geen XP opgestaan heeft.

Btw,met een beetje fantasie,kun je denk ik ook wel voor ME die truuk uit halen met de i386 map.

Greetz

Is alleen je diskette overleden, of bedoel je de recovery cd's?
PC was al buiten garantie.

want de gegevens voor een nieuwe diskette te maken staan op de cd ;)
maar dan moet ik dat eff gaan opzoeken hoe of waar precies :rolleyes:

Van Packard Bell moet je niks verwachten :mad:

Besturings systeem packard bell verwijderd

Hallo iedereen ik heb een vraag weet iemand hoe ik mijn per ongeluk verwijderd besturingssysteem terug kan krijgen op mijn packard bell laptop
Help me aub
Mvg gibrente

Hoi !

Als je alleen je OS verwijderd hebt en je HDD is verder intact, dat kun je via F11 de recovery-partitie aktiveren.

Trouwens: over welk OS hebben we het hier ?

Greetz,

Harry.

Hoi !

Dan leen/steel/download je een CD/DVD met het betr. OS en installeert dat met de key die op de Windows-sticker staat.

Greetz,

Harry.

Mod edit
@gibrente:Welkom op Helpmij.nl

Het is niet wenselijk (lees toegestaan) in te breken in een bestaand topic.En al helemaal ook niet in een topic uit 2006.Daarbij weet ik al zeker dat het niet om videokaarten gaat;)
Als je even aangeeft om welk OS het gaat kan ik dit topic een eigen plaats geven.

Succes met je vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan