Hier staat een Packard Bell, (S/N 040411220034).
Ik heb een Master-DVD en wil de computer restoren naar z'n originele status.
Echter, wanneer ik de DVD in de onderste drive (opschrift drive: DVD +/- RW R9) doe en de computer opstart, zie ik dat de computer vanaf CD start. Dan verschijnt de melding:
Please, insert CD/DVD-ROM 'MasterCD 1'.
Ik heb geen andere CD, dus ik neem aan dat die nu in de drive zit en druk op Enter.
De computer reageert met "Please wait" en even later herhaalt de vraag zich:
Als ik echter de DVD in de andere drive doe (opschrift drive: DVD) en daarmee de computer opstart, krijg ik al snel de melding:
Error 10
Operating System <> CDrom !!!
Wie helpt mij de computer weer in originele staat te brengen.
Ik probeerde al op het forum van PB te komen, maar nadat ik het serienummer heb ingetypt en op de knop "Forum" heb geklikt, kom ik weer op het scherm om het serienummer in te typen, m.a.w.: ik kom niet verder.
Ik heb een Master-DVD en wil de computer restoren naar z'n originele status.
Echter, wanneer ik de DVD in de onderste drive (opschrift drive: DVD +/- RW R9) doe en de computer opstart, zie ik dat de computer vanaf CD start. Dan verschijnt de melding:
Ik heb geen andere CD, dus ik neem aan dat die nu in de drive zit en druk op Enter.
De computer reageert met "Please wait" en even later herhaalt de vraag zich:
Als ik echter de DVD in de andere drive doe (opschrift drive: DVD) en daarmee de computer opstart, krijg ik al snel de melding:
Error 10
Operating System <> CDrom !!!
Wie helpt mij de computer weer in originele staat te brengen.
Ik probeerde al op het forum van PB te komen, maar nadat ik het serienummer heb ingetypt en op de knop "Forum" heb geklikt, kom ik weer op het scherm om het serienummer in te typen, m.a.w.: ik kom niet verder.