Packard Bell Win98SE installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker wel even aangeven wat je wilt en dan op ok drukken dan kom je op de download site.

zie bijlage:thumb:

Ik geef het volgende aan:
Sounblaster

Overige

Sound Blaster PCI 128

Win 98SE
Dutch

OKE

en dan krijg ik dit:

You have selected Sound Blaster® PCI 128 and Windows 98SE.
Maar daarna niets, geen driver om te downloaden.

Maar ik zoek morgen wel even verder,
dan ben ik weer wat fitter.
Bedankt voor het zoeken.

Je zit helemaal goed maar je moet even dutch veranderen in engels dan krijg je de goede drivers

Aha daar zit de fout dus.
Ik dacht dat het aan de drukte op internet lag omdat de site van Packard Bell ook al bleef hangen.

Weet jij ook iets van chipset drivers?
Heb ik die ook nodig?

Nou ik ga plat, ik zie morgen wel verder
truste
martha

Chipsetdrivers heb je niet nodig werkt vanuit windows

Prima, dan ga ik nu de drivers downloaden en proberen Windows 98 SE op de PB-computer te installeren.
Hopelijk lukt het, anders kom ik hier wel weer langs.
Harstikke bedankt voor de moeite SJJ
en Patrickt.

Groetjes Martha

Gelukkig is het gelukt om de drivers te vinden, met dank aan Eric Daleboudt, geweldig.

Hartelijk dank iedereen die moeite genomen heeft om me te helpen.
Groetjes Martha

windows 98

ik heb een computer gekocht en ik heb alles er bij gekregen het is een pekard bell en ik doe decomputer aan en dan laat de computer efen later staat er ongeldige systeemdiscette vervang diskette en druk op een toets ik heb alle discettes en cd's al geprobeerd maar ze doen het niet wat nu ik kan verder nets doen?

ik heb een computer gekocht en ik heb alles er bij gekregen het is een pekard bell en ik doe decomputer aan en dan laat de computer efen later staat er ongeldige systeemdiscette vervang diskette en druk op een toets ik heb alle discettes en cd's al geprobeerd maar ze doen het niet wat nu ik kan verder nets doen?

De laatste reactie dateert van 2004, dus ik denk dat je voor je probleem beter een eigen topic kan aanmaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan