packard bell windows 7 recovery

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobindeDooie

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2010
Berichten
85
ik heb windows 7 en is een beetje sloom aan het worden. Nu wil ik hem herstellen naar fabrieksinstellingen, maar dat gaat niet, want dan zegt hij dat de partitie niet op fabrieks instellingen staat. Hoe krijg ik dus mijn systeempartitie van eenvoudige partitie naar primary partitie??
 
kan je niet gewoon tijdens opstarten op F11 of ALT+F10 drukken en vanuit daar de fabrieksinstellingen selecteren?
Of kom je dan met die melding?
 
Goedemiddag,

Welkom op Helpmij,

Denk dat je beter even in je gebruiksaanwijzing van je packard bell kan lezen hoe of wat ik lees zomaar in een bepaalt type dat je f10 drukken moet ik zou dus daar even de info vandaan halen
 
Laatst bewerkt:
Goedemiddag,

Welkom op Helpmij,

Denk dat je beter even in je gebruiksaanwijzing van je packard bell kan lezen hoe of wat ik lees zomaar in een bepaalt type dat je f10 drukken moet ik zou dus daar even de info vandaan halen

Bij alle Packard Bells heb je 3 opties: Alt+F10, F11, F10
Als je die 3 knoppen tijdens het opstarten in blijft drukken, kom je vanzelf goed ;)
 
Hooi,

Ja maar daar staat ook hoe het uitgevoerd moet worden dus daarom mijn advies om de gebruiksaanwijzing eens te lezen
 
het eerste wat ik deed was via het recovery programma herstellen toen kreeg ik die melding. toen ging ik in mijn gebruiksaanwijzing kijken en daar stond in dat ik op alt + F10 moest drukken. Dat deed ik en toen kreeg ik de melding system recovry failleur ofzo iets. dus ik moet gewoon mijn systeem partitie omzetten naar primarie partitie. Maar hoe?
 
Ik dacht misschien helpt systeem herstel. toen ik dat deed en hij herstarte toen kreeg ik blauw scherm. het schijnt een onherstelbare fout te zijn dus ik ben van het probleem af. ik heb alles gewist en ubuntu erop gezet. nu kan ik alleen nooit meer herstellen
 
Volgens had je dan een 0x0000007B blue screen of niet?

En inderdaad, met ubuntu er nu op, zul je nooit meer de systeemherstel van windows kunnen gebruiken :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan