Packard bell

Status
Niet open voor verdere reacties.

janto10

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
hoe kun je ze het beste formatteren, er heeft eerst win Me opgezeten maar die was traag en vastlopers toen Xp,maar nu moet er xp op en geen Me kan je dan het beste opstarten met een opstartflop en dan format c: Xp cd in de cdrom en installeren maar...

in principe hoef je niet te formatteren, gewoon de XP cd erin, pc opstarten en tijdens de eerste minuten van de installatie van xp wordt je de mogelijkheid aangeboden om een format uit te voeren.

Maar vraag jezelf af OF je wel XP wilt installeren :
350 Mhz is de ondergrens voor XP en jij zit daar "griezelig" kort bij......................

Geplaatst door gast0225
Maar vraag jezelf af OF je wel XP wilt installeren :
350 Mhz is de ondergrens voor XP en jij zit daar "griezelig" kort bij......................

Dit moet lukken omdat je nu ook al win2000 draaid !

ok,
laat ik mij wat nuanceren:
ik bedoel ook niet dat 't niet zou kunnen, maar tussen draaien en "lekker" draaien, zit m.i. toch wel een lichtjaartje of 3...........................

Re: :)

Geplaatst door janto10
het is voor een andere pc

Het gaat om een packard bell een snellere als jij hebt neem ik aan .
Als je de p2 van packard bell hebt gaat het nog met recover cd waar je windows op staat .
Maar de laatste versie`s van packard bell werkt met een verborgen patitie op c , een tijdelijk D zeg maar die je vanuit windows niet kunt benaderen , als dat het geval is doe je opstarten met de bijgeleverde hersteldisk en handeld zoals pasja zei , word je vanzelf gevraagt te formatteren .
Hoop dat je geen problemen voor de rest tegen komt , het blijft een packard bell :D

hersteldisk

hoezo??? omdat je daar toch masterdinge voor nodig moet hebben snellere ja en nieuw

Re: hersteldisk

Geplaatst door janto10
hoezo??? omdat je daar toch masterdinge voor nodig moet hebben snellere ja en nieuw

Maar bij die nieuwere type`s zitten geen master cd meer maar je recover programma zit op de hard disk die alleen maar benaderbaar is met die herstel disk .
Zijn er wel master cd`s aan wezig doe je het gewoon zoals pasja zegt met een cd erin .
Problemen hoeft het niet te geven hoor , maar het zou kunnen of die pc geschikt is voor XP met de huidige software die je wilt gebruiken kun je checken opdeze site.

eh.....

nou het was een diskette als je die opstarte moest je 2 cds hebben maar die cd`s zijn nooit gemaakt die master-cd`s dus...

Re: eh.....

Geplaatst door janto10
nou het was een diskette als je die opstarte moest je 2 cds hebben maar die cd`s zijn nooit gemaakt die master-cd`s dus...

Maar darom kun je toch wel formatteren en XP erop zetten , die cd`s moeten met de pc meegeleverd zijn ???/

Re: nopez

Geplaatst door janto10
omdat er nu xp op zit
Dus het is gelukt ?:D
Dus het was toch een packard bell met een verborgen patitie ,op je C:schijf !

P.S Bart dat is nou juist het probleem als je dat niet gelijk doet die cd`s maken lukt het naar installatie van de vele eigen software niet meer dan krijg je echt problemen , hier dus gehad !

Als je dat goed wil doen voer eerst een herstel uit met de herstel diskette en maak dan de cd's minste kans dat het fout gaat !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan