packard bell

Status
Niet open voor verdere reacties.

alky37

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 jan 2007
Berichten
3
Hoi

Ik heb maandje terug via markplaats een computer voor mijn dochtertje gekocht....een Packard Bell.
Nu heeft de verkoper mij wijs gemaakt dat je er geen cd rom bij nodig hebt om hem te formateren......
Daar ik wel eens iets dergerlijks gehoord had over hun dacht ik dat dit dus klopte.
Maar ik begin te merken dat ik toch een recovery diskette nodig heb.
Ook staat er een nr op de pc van windows, maar dat blijkt niet orgineel te zijn....

Mijn vraag is nu, de pc loopt regelmatig vast, en ik wilde hem dus formateren.
Maar ik weet dus niet hoe ik dit nu moet doen, zonder cd roms van de drivers.

Kan iemand me misschien vertellen hoe het precies zit?

groetjes Alky
 
Als het goed is heeft Packard Bell een restore partitie op de harddisk. Je moet ergens bij systeemherstel de mogelijkheid hebben om er restore cd's van te maken.
Welk type packard bell is het precies?
 
hoi

Dat is ook het vreemde, het type nr is I media3790 rw
Kan dat type nergens terug vinden.
Dat van die restore moet ik eens gaan zoeken maar heb wel al een systeem herstel gedaan, maar daar niet echt op gelet.....
 
Ga eens naar deze pagina en vul daa het serienummer in.

"Een serienummer is een uniek nummer op uw PC en bestaat uit 10 of 12 karakters. Er zijn meerdere mogelijkheden om het serienummer van uw systeem te bepalen:
# Optie 1: Op systemen met de originele Packard Bell software kan het serienummer worden uitgelezen met het programma 'SnapSys', of een programma op deze pagina. Snapsys kunt u vinden onder 'Packard Bell Ondersteuning' in het Windows startmenu. Eenmaal opgestart staat uw serienummer in de titelbalk van het programma.
# Optie 2: Het serienummer kunt u vinden op het label op de achterkant van de computer (niet de monitor). Gewoonlijk wordt het voorafgegaan door S/N. Het serienummer van de monitor of accessoires kan niet gebruikt worden voor de identificatie van uw systeem.
"

Overigens, er is een universele mogelijkheid voor alle packard bells van na juli 1999 zie http://support.packardbell.com/nl/item/index.php?i=6945490100&ppn=P480403305
 
als ie vrij nieuw is kun je recoveren door op F11 te rammelen met opstarten
dan wordt je hd automatisch geformateerd en geinstalleerd :)
 
dank jullie voor jullie hulp, maar het probleem is groter dan ik dacht
breng hem morgen even weg, en dan wordt ie wel gemaakt.

groetjes alky
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan