Packerd Bell

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Berichten
1.689
Ik heb het volgende probleem met de bovenstaande Packerd bell, hij blijft opstarten , hij komt in het scherm van Packerd Bell Logo, en dan verschijnt er het bericht Nieuwe hardware gevonden en dan gaat de monitor uit en beginty op nieuw , en een scandisk en weer het zelfde liedje, ik dacht alles er af te halen en gewoon met een windowns cd te installeren, maar als ik via de verkenner ga kan ik niet formatteren, veilige modus kom ik ook niet in? heb hier al even op de site gesnuffeld maar kan het probleem niet zo 1,2,3, vinden, ik heb de geluidskaart en de ethernet kaart al verwiderd er zit niet veel meer op, ik zzou alles er af willen halen en gewoon als het kan qwa systeem eisen xp er op zetten, ik heb geprobeert om op te starten van af een Windows XP CD maar dat doet ie ook niet

Wie weet raad??????
 
F2 kom je in de bios,
instellingen kun je op default zetten
F5 en F6 of eerst instellingen nalopen en dan na wijzigen F 10.

Met F8 krijg je een scherm om in velige modus op te starten.

Wanneer is het probleem begonnen?
Spontaan of na aanpassingen/wijzigingen.

Kan zijn dat de voeding slecht is.

:cool:
 
Nou hij staat al een tijdje stil, dus dat is al even geleden, maar ik heb het geprobeert om de te starten vanaf CDrom en dat is gelukt, ik kom in de Windows Setup, met alle stappen van dien, zoals bestanden laden, formateren als NTFS, bestanden kopieren controle van windows installatie mappen enz, enz, dan kom ik op het punt dat hij herstart moet worden, dan geeft hij aan de diskette verwijderen als deze aanwezig is , ik verwijder dan de CDrom, en dat is volgens mij niet correct maar als ik de CD er in laat kom ik weer in het eerste scherm van "wilt u van de CD starten druk dan op een toets en het hele verhaal begint overnieuw....

Oooh tis begonnen ooit es na een poging van met de recovery cd


Iemand een suggestie...?


alvast bedankt


Voor de duidelijkheid w98 was er op geinstalleerd en ik heb het met een W XP cd geprobeert
 
Laatst bewerkt:
Nee, nadat vraagt druk op een toets moet je niets doen en afwachten tot windows verder start. Want anders beginthij weer opnieuw vanaf de cd rom
 
Packert Bell

Ja, dat dacht ik ook maar ik ga het nu nog een keer helemaal van voren af aan doen, maar volgens mij gaat ie dan het zelfde doen de monitor gaat aan en uit en aan en uit
 
Hij blijft het zelfde doen. nadat de rode balk geweest is enhij aangeeft de computer op te starten, start ie wel maar er komt het logo van windows xp en dan gaat de monitor uit en begint weer op nieuw de schijf zit er nog in en nergens op gedrukt

nog suggesties iemand????
 
Goedemorgen

Iemand nog suggestie's over wat te doen, ik heb er een andere voeding ingezet , maar hij blijft hetzelfde doen, het laatste wat ik gezien heb is dat hij aangeeft dat er nieuwe hardware gevonden heeft, ik heb hem helemaal leeg gehaald en proberen opnieuw te installeren, of moet ik gewoon concluderen dat hij niet meer klaar kan en dat ie gewoon op is?

Graag jullie suggesties,, ik heb hier op de site wel een aantal gelijksoortige problemen gezien, maar de mijn e blijft hardnekkig volhouden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan