packet.dll niet te vinden met installeren usb device

Status
Niet open voor verdere reacties.

rene1980

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2004
Ik heb hier reeds een ander topic over geopend, maar wil het even over een adere boeg gooien.

Ik kan namenlijk de betreffende software en drivers die ik nodig heb wel vinden, alleen als ik dan het programma wil openen staat er:

Deze toepassing kan niet worden gestart omdat packet.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen.

Nu heb ik dit meerdere malen geprobeerd en zelfs bij 2 pc's maar bij beide blijven we de melding houden.

Nu is mijn vraag, kan ik packet.dll gewoon op de computer zetten, zo ja waar kan ik dit vinden, en hoe dien ik dit te doen zonder problemen met het besturingsprogramma te krijgen.

p.s kan het zijn dat 98 en 95 alleen standaard dit erop heeft staan. of moet xp ( dit is mijn besturingprogr) het ook officieel wel hebben

Laatst bewerkt:
ik heb op dll-files.com het volgende dll-bestandje gevonden (zie bijlage) misschien helpt het!

Laatst bewerkt:
reactie

hey bedankt, hij doet nu wel alles goed opzic, kan gewoon alles overzenden enzo, maar nu heb ik alweer het volgende probleem, lang leven de computers haha, maar ik wil nu pc suite van nokia installeren en ook dit wel, alleen ik krijg nu weer problemen dat die de verbinding niet ziet, terwijl die duidelijk wel aanwezig is.

fijn dat die het doet :), maar op je volgende vraag weet ik geen antwoord, sorry:(

reactie

Geplaatst door Joren 007
fijn dat die het doet :), maar op je volgende vraag weet ik geen antwoord, sorry:(

iemand kan niet alles weten toch :D maar wel bedankt voor je hulp zoiezo :thumb:

Ja, dat heb ik gedaan.
En ik drukte op downloaden,
maar hij geeft nog steeds hetzelfde aan.
Helaas..

Het gaat om het packet.dll bestandje toch?
Dat kun je hier dowloaden.
Dat is een zip-bestandje, even unzippen (uitpakken) en waarschijnlijk in windows\system map plaatsten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan