packetCd voor WindowsXP?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mthree

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2001
Hallo,

Ik heb sinds kort WindowsXP, maar kan PacketCD niet meer gebruiken. Is er een oplossing, want anders ben ik al mijn foto's kwijt die ik via dit programma wegschreef.

Alvast bedankt Mthree.

Als je het geinstalleerd hebt, klik je met rechter muisknopop de snelkoppeling op je desktop, klik dan op eigenschappen en ga naar de tab "compatibiliteit".
Daar kun je aangeven dat je het programma wilt gebruiken met de win95 of 98 modus.
Succes!

packetcd

Ik vermoed dat ik het verkeerd heb uitgelegd. WindowsXP zegt dat het, het programma niet kan installeren. Ik weet ook niet of er updates zijn, want ik heb PacketCD meegeleverd gekregen met WinOnCd 3.6, in WindowsME had ik geen problemen.

Groeten en bedankt voor je reactie, Mthree.

packetcd

Hallo,

This version will not work with Windows NT. Dit is hetgeen er verschijnt wanneer ik het programma wil installeren. Daarbij werk ik met WindowsXP Home Edition.

Groet Mthree.

Ah, en jij hebt Windows NT.

Ik denk niet dat je hem werkend krijgt hoor...

Zoals je in M@rio zijn bericht kan lezen is het mogelijk in de nieuwere versie.

Ik denk dat die van jou te oud is :).

packetcd

Oké, bedankt. moet ik dat maar eens gaan proberen.

Groet, Mthree.

Hallo,

Ik heb het opgegeven, het lukt mij absoluut niet om packet cd te installeren onder windowsxp. Ook niet nadat ik winoncd 5.0 had geinstalleerd. Op deze site http://www.roxio.de/english/support/list_servicepacks.html heb ik PacketCd voor windows gedownload, maar krijg bij het installeren de melding: this version will install only on top of an existing PacketCD installation.

Snap er niets van.

Groeten Mthree.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan