Pacman Cd-Rom

• Onderwerp starter Onderwerp starter CiCi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

CiCi

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2002
Hi Hi..
Ben op zoek naar een Pacman spel die dus zo heet.. 't schijnt een oude te zijn.. maar 'k kan 'm nergens meer vinden.. :( Het is geen ROM voor een emulator, dus de topic hoeft nie dicht...... (tenminste als er geen beschermings-rechten of zow op staat..) Weet iemand waar 't te vinden is?

Groetjes,
CiCi

Op www.neave.com kun je een leuke PacMan downloaden. Daar zijn nog meer van die 'classics' te vinden, zoals een lekker primitieve Space Invaders.

Bedankt voor jullie reactie's, maar dit zijn niet de spellen die ik zoek.. misschien als ik zeg dat er ook haai-achtig figuur voorkomt in dat spel ? :rolleyes: Kennen jullie deze spel ?

dan is het geen pacman, is het niet freddy vis, daar komt ook een haai-achtig figuur in voor.

Het kan ook nog CD-MAN zijn, is ook een pac-man achtig spel waar ook een soort haaitjes in voor komen (als ik het goed heb)

@ DENNIS90 + Harma » Het kan best.. ik weet nie meer hoe dat spel heet, dus.. heb ernaar gezocht, weer nix te vinden..? :confused:

@ Buffy » :( Nope, dat is 'm niet...

'truste,
©i©i

Jaaaa! Dat is 'm Harman!!! Dank je, dank je, dank je!!!!! :thumb:

Groetjes,
CiCi

Graag gedaan CiCi,
p.s. wil je de volgende keer de N weglaten bij mijn naam, nu is het net of ik een man ben, haha

Eh, waarom zei je dan tegen mij dat je die niet bedoelde???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan