Pad naar bestand in Voettekst

• Onderwerp starter Onderwerp starter miles
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door Guus abc
Of weer naar Word 2000 teruggaan. :D

Guus.
Hai Guusje, :D

Wil jij zeggen dat wanneer jij een bestand verplaatst hebt en jij opent dit document vervolgens dat dan het FILENAME veld automatisch geupdate wordt naar zijn nieuwe lokatie!!! :eek:

Het zou kunnen hoor 2000 wijkt behoorlijk af in vergelijking tot de andere Word versies maar dat moet ik even thuis nazien....Het zou mij hoogst verbazen overigens!

Bij afdrukken gaat het wel en kun je een optie aanzetten:
U kunt alle velden in een document bijwerken telkens wanneer u het document afdrukt. Klik op Opties in het menu Extra, klik op het tabblad Afdrukken en schakel vervolgens het selectievakje Velden bijwerken in.

Dus vertel....:thumb:

Geplaatst door joost verdaasdo
Wil jij zeggen dat wanneer jij een bestand verplaatst hebt en jij opent dit document vervolgens dat dan het FILENAME veld automatisch geupdate wordt naar zijn nieuwe lokatie!!!
Inderdaad. Kijk maar even naar deze bijlage.
Het bestand Test.doc werd eerst opgeslagen in Mijn documenten.
Daarna heb ik het naar Mijn documenten\Diversen verplaatst en weer in Word geopend en was het pad keurig aangepast. :)

Guus.

Geplaatst door Guus abc
Inderdaad. Kijk maar even naar deze bijlage.
Het bestand Test.doc werd eerst opgeslagen in Mijn documenten.
Daarna heb ik het naar Mijn documenten\Diversen verplaatst en weer in Word geopend en was het pad keurig aangepast. :)

Guus.
Hai Guus, :D

Ik geloof jou meteen op jou woord!
Maar goed dat schets mijn verbazing...

Ik zal thuis eens proberen mijn 2000 pjoeter aan de gang te krijgen zodat ik dit kan verifieeren. Want dit is dan een gigantisch verschil met 2002/2003!

See Yah! :thumb:

Ja, in Word 2000 heb je bij AutoTekst-fragment invoegen blijkbaar veel meer opties dan in latere versies.

Off topic: Ik gebruik sinds kort Firefox i.p.v. IE en het valt me op dat jouw avatar in die browser twee tot drie keer zo snel gaat zwaaien als ik de muisaanwijzer over de pagina beweeg. Zodra ik de muis stil houdt krijgt ie weer z'n normale tempo. :D
Geen idee hoe dat komt. En bij andere animated gif's op het forum (van Puppie bijvoorbeeld) is dat niet zo. :confused:

Guus.

Laatst bewerkt:
Guus maar die opties heb ik in 2003 ook.
Alleen dat updaten waar joost het over heeft gaat niet.

Geplaatst door Guus abc
Ja, in Word 2000 heb je bij AutoTekst-fragment invoegen blijkbaar veel meer opties dan in latere versies.
Hai Guus, :D

Nou dat is niet zo hoor...2003 heeft er gewoon net zoveel...deze heb ik dus ook en ook op dezelfde plaats!
Geplaatst door Guus abc

Off topic: Ik gebruik sinds kort Firefox i.p.v. IE en het valt me op dat jouw avatar in die browser twee tot drie keer zo snel gaat zwaaien als ik de muisaanwijzer over de pagina beweeg. Zodra ik de muis stil houdt krijgt ie weer z'n normale tempo. :D
Geen idee hoe dat komt. En bij andere animated gif's op het forum (van Puppie bijvoorbeeld) is dat niet zo. :confused:

Guus.
Als ik jou zie wordt ik helemaal enthausiast en daarom heb ik die Gif zo geprogrammeerd dat deze hetzelfde gedrag vertoont!:p

Geplaatst door miles
Maar bij Autotekst invoegen staat bij mij alleen maar FILENAME.
Waar kan ik al die andere dan vinden?
Geplaatst door puppie
Guus maar die opties heb ik in 2003 ook.
Alleen dat updaten waar joost het over heeft gaat niet.
Blijkbaar heeft Miles daar maar één optie. Ik begin er steeds minder van te snappen.:confused:

Guus.

Geplaatst door Guus abc
Blijkbaar heeft Miles daar maar één optie. Ik begin er steeds minder van te snappen.:confused:

Guus.
Wellicht heeft Miles een Engelse versie van Office? Dat zou het verklaren maar ook die heeft twee opties:

1 voor de naam en 1 voor de naam inclusief het path.

Maar goed hij kan altijd nog de veldcode veranderen van { FILENAME } naar {FILENAME \p } en dan is het ook geregeld!

We zullen het morgen wel horen denk ik...:thumb:

Ik heb een bijlage toegevoegd. Dan kun je zien wat ik bedoel met maar 1 optie bij voettekst.....

Bijlagen

• optie voettekst.jpg
    optie voettekst.jpg
    21,6 KB · Weergaven: 44
Hai Miles, :D

Dat is inderdaad vreemd.

Lijkt erop dat Normal.dot corrupt is of de Datasleutel want die Toolbar word niet goed gevuld.

Bij mij staat Normal.dot in:
C:\Documents and Settings\Admin\Application Data\Microsoft\Sjablonen\Normal.dot

Zoek hem op en knip hem uit deze map en zet hem op jou bureaublad.

Zorg dat Outlook en Word gesloten zijn (Check in taakbeheer)

Herstart Word en ga naar Kop en voetteksten en controleer of de toolbar weer goed gevuld wordt.

See Yah! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan