Page cannot be displayed ieframe.dll dnserror

Status
Niet open voor verdere reacties.

vroom

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 mei 2008
Berichten
2
Sinds enige tijd, vrermoedelijk door overstap van oude naar nieuwe Norton AntivIrus 2008, kan ik sites alleen bereiken na meestal 10x refresh (opmerlelijk bijna altijd 10x) Foutbericht ieframe.dll dns error. Dit bericht geldt vor Internet Expl 7 Voor IE 6 was dit bericht xpsp3res dll dnserror.
Secured sites met https zoals bankbetalingen zijn altijd direct bereikbaar. Vreemd!
Mogelijk is er bij de overstap naar NAV 2008 in de beveiligingssturctuur iets fout gegaan.
Ik heb al van alles gedaan, spyware uninstalled, NAN unoinstalled via NAV remover en weer geinstalleerd, wijzigingen in internet options aangebracht, cookies en browserhistory gedeleted, niets helpt.Allerlei Google verwijzingen van ieframe.dll hebben ook niets opgeleverd. Na einige emailuitwisseling met Notron blijven zij met het advies zitten: ga terug naar je vendor, die mij ook niet kan helpen.
Ik gebruik XP Service Pack 2
U kunt zich voorstellen dat ik wanhopig uitzie naar het juiste advies.
Dank en groet,
Rob Vroom
 
Page cannot be displayed

Probleem is opgelost!
Eeen goede vriend heeft geconstateerd dat mogelijk tijdens installatie van antivrius software de settings van mijn Speed Touch router zijn omgezet in: block all adresses.
Deze blokkade is nu opgeheven en ik kan nu gelukkig gewoon op internet.
Dank aan diegene die zich over mijn probleem hebben gebogen.
Groet,
Rob Vroom
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan