AndreasB
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 mei 2008
Hallo ik heb een probleem met het volgende
de image met id img_2 wordt dynamisch aangemaakt, dat lukt en klopt
nummer is een int met de waarde 2 (uit een array)
ik krijg geen syntaxfoutmeldingen; er zal dus ergens een logische fout moeten zitten.
ik krijg de volgende foutmelding:
Serverfout in toepassing /Zoekresultaten.
--------------------------------------------------------------------------------
De objectverwijzing is niet op een exemplaar van een object ingesteld.
Beschrijving: Er is een onverwerkte uitzondering opgetreden tijdens het uitvoeren van de huidige webaanvraag. Raadpleeg de stacktracering voor meer informatie over deze fout en de oorsprong ervan in de code.
Details van uitzondering: System.NullReferenceException: De objectverwijzing is niet op een exemplaar van een object ingesteld.
Ik weet niet waar het aan ligt dat dit niet werkt, kan iemand mij hier mee helpen?
de image met id img_2 wordt dynamisch aangemaakt, dat lukt en klopt
nummer is een int met de waarde 2 (uit een array)
ik krijg geen syntaxfoutmeldingen; er zal dus ergens een logische fout moeten zitten.
Code:
[FONT="Courier New"]((Image)Page.FindControl("img_" + nummer)).ImageUrl = ("~/images/thumbs/" + nummer + ".jpg");[/FONT]
ik krijg de volgende foutmelding:
Serverfout in toepassing /Zoekresultaten.
--------------------------------------------------------------------------------
De objectverwijzing is niet op een exemplaar van een object ingesteld.
Beschrijving: Er is een onverwerkte uitzondering opgetreden tijdens het uitvoeren van de huidige webaanvraag. Raadpleeg de stacktracering voor meer informatie over deze fout en de oorsprong ervan in de code.
Details van uitzondering: System.NullReferenceException: De objectverwijzing is niet op een exemplaar van een object ingesteld.
Ik weet niet waar het aan ligt dat dit niet werkt, kan iemand mij hier mee helpen?