• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

pagebreak op basis van postcode toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

snwwif

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 mei 2010
Hi,
Van bijgevoegde Excelsheet met adressen zou ik graag een afdruk maken met per postcode een pagina.
De lijst is nog veel groter maar dit is het format.

Is er een functionaliteit in Excel om dit te doen of kan dat alleen d.m.v. een macro ?

In dat laatste ben ik niet zo handig om zelf te maken.

Wie kan me helpen ?

vr. gr. Wouter

Bijlagen

Ik neem aan dat het samengevoegd moet worden op basis van de cijfers van de postcode. Anders krijg je wel heel veel pagina's. Volgens mij kan het alleen via VBA. Kijk maar even naar het voorbeeldje.

Bijlagen

Hallo,
ontzettend bedankt, dit is precies wat ik zocht !!!
Scheelt mij enorm veel tijd .

vr. gr. Wouter

Als je het dan nog even op opgelost wil zetten.........

Waarom jouw bestandje geen pagina-einden wil accepteren is mij een raadsel.
Het blad even in een nieuw bestandje gezet.

Met pagina-einden zoals gevraagd, en geen oponthoud van scherm.

Bijlagen

@HSV, Is er een een post tussenuit gehaald? Anders begrijp ik jouw reactie niet.

Laatst bewerkt:
hallo Harry,
Bedankt voor de aanvulling !

vr. gr. Wouter

Nee hoor @VenA.

Ik wilde het bestand posten dat ik klaar had liggen, maar ik werd opgetrommeld voor een electrastoring in een woonwijk.
Toen ik terug was zag ik dat jij al gereageerd had, en heb je bestandje even bekeken natuurlijk.
Ik zag daar veel vertraging en flikkering van beeldscherm in.
Vandaar mijn bijdrage.

ok. De feestdagen zijn voorbij en dan mogen er geen flikkeringen meer zijn.;) Maar eens even verdiepen in de mogelijkheden van Offset. Ik begrijp het idee wel, nu nog eens een keer gaan toepassen:o
Bedankt iig voor je antwoord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan