Pagedefrag V 2.32

Status
Niet open voor verdere reacties.

frabans

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Ik heb laatst een programma geinstalleerd wat er voor zorgt dat elke keer bij het opstarten het pagefile defragmenteerd. Dat duurt enkele seconden en dan start windows op. Het programma is van Sysinternals en heet Pagedefrag V2.32.
Bij het opstarten heb ik 3 seconden om het te annuleren. Nu plotseling start hij wel maar doet gelijk niks meer en staat alles vast. Als ik anuleer gaat wel alles goed. Als ik niet annuleer en windows XP afbreek door de computer uit te zetten start hij op in veilige modus. Bij "normaal" kiezen gaat alles weer goed. Hoe kan ik dat programma verwijderen. Ik weet niet waar ik het kan vinden.

Staat het niet bij Software in Confugiratie scherm.

Anders effe zoeken in Programfiles,of de Zoek funtie in Windows gebruiken.

Heb je het gevonden en handmatig verwijderd laat CCleaner dan de boel opschonen.

Probleempjes

Beste mensen,

Ik heb een vraag hier geplaatst.
Maar dat was niet netjes en dus heeft mod puppie die maar weggehaald voor mij.
Ik ga nu een eigen topic openen met die vraag.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan niks vinden. Niet met zoeken, niet in programfiles, nergens. Het programma begint eigenlijk al voor windows start, direkt na mijn aanmelding.

Ja en het progje heeft ook geen uninstal zie ik .

Kan je maar 1 ding doen,en dat is in het Register alle verwijzingen van Sysinternals en Pagedefrag V2.32 handmatig te verwijderen.

Dat moet dus met regedit he?. Enig idee waar dat zit. want dat is wel erg uitgebreid.

Je kan onder software kijken,dus elke HKEY- openen,en dan zoeken.

In regidit zit ook een zoekfunctie daarmee gaat het wat makkelijker.

Maar maak wel eerst een reserve copy er van.

En @ jozo heb nog gelijk ook ,kan ik hem ook makkelijk er weer uit halen:thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan