Goedenavond,
Ik zit met het volgende raadsel. Sinds kort gebruik ik pages op de imac. Dat is een soort equivalent van ms office.
Als ik tekst tik kan ik dat omzetten naar een doc/word, maar ook naar pdf via exporteren.
In het begin kon ik gewoon het pdf'je als een attachment bij een mailtje stoppen, maar plots lukte dat niet meer.
Ik heb gezocht naar instellingen die verkeerd staan en niks gevonden.
Als het bij de mail voeg als pages doc of als word document dan is het gewoon zichtbaar als attacment, maar zodra ik het als pdf tovoeg, komt het hele tekst leesbaar in beeld in de mail.
Weet iemand waar het misgaat.
vrgrt
tom1
Ik zit met het volgende raadsel. Sinds kort gebruik ik pages op de imac. Dat is een soort equivalent van ms office.
Als ik tekst tik kan ik dat omzetten naar een doc/word, maar ook naar pdf via exporteren.
In het begin kon ik gewoon het pdf'je als een attachment bij een mailtje stoppen, maar plots lukte dat niet meer.
Ik heb gezocht naar instellingen die verkeerd staan en niks gevonden.
Als het bij de mail voeg als pages doc of als word document dan is het gewoon zichtbaar als attacment, maar zodra ik het als pdf tovoeg, komt het hele tekst leesbaar in beeld in de mail.
Weet iemand waar het misgaat.
vrgrt
tom1