pagina´s openen niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

helmgras

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2000
Hallo,

Ik heb een probleem!! De links op een pagina , die ik aanklik, gaan niet open, er komt wel een rooster maar geen opening!!
Pagina´s bv uit mijn favoreiten doen het wel???!! Maar vanuit bv email gaat het niet.. Wat is er aan de hand??

Graag jullie hulp

helmgras

Hallo,

FDank voor de reactie!! Ik bedoel met rooster de randen van de nieuwe te openen pagina.

IE is mijn browser

Hallo,

Ik probeer het nog een keer!! Ik kan op pagina´s in email van msn en yahoo geen pagina´s die in wil aanklikken en openen niet zien.... er komt wel een rand terwijl uit favorieten en vaste pagina´s geen probleem te zien is!!

Wie kan me helpen of een goede tip gaven .. mijn mail kan ik zo niet bekijken en ben erg onthand!
<

bvd
helmgras

RESOLUTION
Resolving the First Cause
Set Internet Explorer As the Default Browser
To resolve the first cause, and to set Internet Explorer to be the default Internet Browser, follow these steps:
On the Start menu, point to Settings, and click Control Panel.
Double click the Internet or Internet Options icon, and click Programs.
Ensure that Internet Explorer should check to see if it is the default is selected, click Apply, and then click OK.
Open internet Explorer, and then click Yes when you receive the following prompt.

Internet Explorer is not currently your default browser. Do you wish to make it the default?
Links in e-mail messages should then open Internet Explorer.
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;en-us;q177054

Hallo,

Dank voor je goede tip, ik heb alles bekeken en er is niets verkeerd met de instellingen!! . Ik heb dit probleem , zoals ik al aangaf bij opening van doorklik links.......
wat kan het zijn??
Virus ook niet denk ik, want ik heb alles meerdere keren gecheckt!!

Moet ik IE opnieuw installeren?

helmgras

Terugzetten van een DLL????

Hallo allemaal,

Naast de info over mijn probleem met het openen van doorklik pagina´s heb ik steeds ook een schermpje met een foutmelding van windows, daar staat sat er een dll fouten veroorzaakt;

namelijk : rpcrt4.dll

Mijn vraag is hoe kan ik dit dll bestand weer terugzetten in het systeeml
Waar en hoe doe ik dat??

Graag Uw tips en hulp
Dank alvast

helmgras

Wanneer krijg je die foutmelding? En geef eens de hele foutmelding.

Groetjes Erik Rothuis

En om welke versie van Windows gaat het?

Groetjes,
Bennie

Hallo Erik,

Dank voor reactie,
De foutmelding komt niet altijd, soms bij pagina´s die uit zichzelf ook een aantal meestal reclame pagina´s meesturen, ik zal de foutmelding bij de volgende keer copieren naar je toe

nu kan ik het niet zien

Hallo Pieter,,

Ook bedankt voor deze suggestie, maar deze site is er niet?? klopt dat?

adres juist??

Dank Bennie,

Maar met mijn probleem kan ik je suggestie niet zien...want als ik op de link klik van je.. opent alleen een pagina rand maar ik zie, als bekend ,geen pagina!!!

heb je een http//.. over dit voor mij??

Geplaatst door helmgras
Hallo Pieter,,

Ook bedankt voor deze suggestie, maar deze site is er niet?? klopt dat?

adres juist??

Adres is juist. Ik zal hem gemakkelijker te knippen en plakken maken:

Code:
http://support.earthlink.net/mu/1/psc/img/walkthroughs/windows_9x_nt/other/1715.psc.html

Groetjes,

Pieter

Hallo,

Dank allen nogmaals voor mij de goede weg te wijzen, maar er is nog geen goed resultaat!!! De tip van Pieter henb ik gedaan zonder resultaat en de microsoft pagina van Bennie slaat alleen op internet explorer 5 en 5.5 versies! Ik heb al een tijdje IE 6.0!! Kan ik deze pagina toch gebruiken? of moet ik een 6.0 hulp page zoeken??

graag reactie

het hele foutbericht van IE naast het niet openen, wat vaak komt is:

EXPLORER heeft een fout met betrekking tot een ongeldige pagina veroorzaakt in
module RPCRT4.DLL op0167:7fbd0894.
Registers:
EAX=047e07bf CS=0167 EIP=7fbd0894 EFLGS=00010216
EBX=047dc684 SS=016f ESP=047dc4a4 EBP=047dc694
ECX=770fee58 DS=016f ESI=00000484 FS=1b2f
EDX=bff76855 ES=016f EDI=770fef6e GS=0000
Bytes in CS:EIP:
ff 30 ff 75 d4 8d 85 1c fe ff ff 50 e8 cb 0b 00
Stackdump:
047dc99c 00000000 00000000 047dc5ec 006d006e 00000000 00000000 0072006f 00000000 00390039 00330033 00000001 00000000 00000000 00000004 00000000

Hoi helmgras,

Zou je eens Hijackthis willen downloaden?
Uitleg en downloadlink: http://www.tomcoyote.org/hjt/
Unzip en run het. Klik op Scan > Save log. Sla het log op als een .txt bestand en kopieer de inhoud daarvan naar je volgende bericht. Kijken of we daar wat uit kunnen halen.

Groetjes,

Pieter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan